Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2417 besök totalt |
den enda sanna glädjen är skadeglädjen?
Otroligt vad deprimernade det är att se alla åskådare som bara skiter i att det är olja/glykol på banan och bara låter folket passera i det och bli drabbade. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://youtu.be/fomucDka4_0?hd=1 Snacka om lågt.. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Jepp, det är ju inte helt ofarlig insats att traska runt på banan, inte ens bilen är safe där dom stannar. men att totalt skita i det som åskådare känns ruttet, har sett det förut dessa olycksgamar, känner för att dela ut käftsmällar när jag tänker på det, speciellt MC folket är ju väldigt utsatta vid en incident. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Precis min tanke, inte kul å springa upp där med fara för sitt eget liv faktiskt. Men faaaan vad det sög till i "ringtarmen" även om det bara var avåkningar på filmen _________________ Jan Ekehage ![]() |
||||||
Re:
Det suget finns alltid där, iallafall oftare än hunger känner jag det suget och ni som sett mig vet att jag alltid är hungrig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Bara ett litet tänk, hur ska publiken vifta för att det skall uppmärksammas
![]() Anställda flaggvakter och högre avgift? Rätta in sig i ledet och inte gasa igenom skymda partier? Det är svårt med säkerhet och att ge rätt information vid rätt tillfälle. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
Man gör som om man kom till en olycka på en annan väg, man improviserar och försöker uppmärksamma övriga fordon om att få ner hastigheten. Enligt mig en baggis. Jag snackar inte om att man förlitar sig på publik som flaggvakter eller i vad GMBH behöver investera i för det kan man gagga om i evighet, jag tror inte det kommer att ske tyvärr, det jag snackar om är allmänt folkvett, att stå och garva till någon annans olycka istället för att försöka bidra på något vis det är uselt. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Medhålles 100%, avundsjuka och skadeglädje är väl vad stor del av publiken visar ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Om man kör bil så hade man ju kunnat stanna och sen springa och sätta upp sin varningstriangel
![]() |
||||||
De gamar som jublar vid olyckor har nog aldrig själva suttit
i en löparbil när det smäller. Kan garantera att man inte har några svårigheter att hålla sig för skratt. _________________ Thomas Johnsson BMW M3 E30 S14 2,5 Kolb Motorsport -91 MB 200E -89 |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2417 besök totalt |