Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
3625 besök totalt |
Ännu en herrejössesfilm
Jag gissar den vart uppe förr, den har ju några år på nacken.... men HERREJÖSSES ALLTSÅ ![]() PS: Någon som har tips på andra in carvideos från de toksnabbaste bilarna i VLN? _________________ ![]() |
||||||
Re:
Om man är ute för att sätta ett kvalvarv och har begränsat med tid, så kan jag absolut förstå att hjärnan kokar över när någon har klantat till det på "fel" ställe. ![]() EDIT: Och även under race, då kokar det ju konstant i huvudet - det är okej att bli lite onödigt förbannad. _________________ -- |
||||||
|
||||||
Köpte en DVD 2004 med några varv från starten, efter att ha sett något klipp där han bara öser på..
Han kör en 700-hästars 996 på 8:19 enligt omslaget, 25 okt 2003. _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
Re:
Ja så klart men det hjälper ju inte ett skit ![]() Blir ju bara skitdumt i efterhand. Speciellt med tanke på att han ju kör skitfort efter detta! ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Re:
Det mest imponerade med denna bil var bakändan under de mörka timmarna under vnl 24h.... De verkligen LÖS om motor/avgassystem så det såg ut som om de monterat en lampa ner mot backen! Samma år så brann den rätt bra under ett depå stopp när olja träffade turbon/grenrör. _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
"Turbinschen" är FORTFARANDE bland det galnaste jag känner till, helt underbar!!
![]() Trots några år på nacken tror jag att den skulle äga i VLN idag om den fick ställa upp! ![]() ![]() _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||
http://www.youtube.com/watch?v=f4_zW
Ett klipp till med samma bil (antar jag), förvisso utan den trevliga instrumentpanelen och namnen på alla kurvor. Det känns däremot som att det går fortare ![]() _________________ Daniel Borgström Yamah YZF-R1 2009 Toyota iQ 2010 Varv på Ringen: 50 BTG 8:48 |
||||||
Re:
De gånger jag såg VLN så gick den alltid sönder på något sätt ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Men den var alltid snabbast när den gick!!! ![]() _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||
Re:
Jepp. Minns några andra håriga saker, en Jaguar V8 star eller vad det hette, den var snabb den med. Men Uwe drog iväg som ett skållat troll... _________________ ![]() |
||||||
Grym bil och grym förare...
"He's on a mission" som amerikanerna hade sagt... Kändes som om det var noll marginal vid vissa av omkörningarna men man måste nog köra sådär om det ska bli en bra tid trots trafiken. Den verkade lite tam på långa rakan runt 290 ![]() _________________ Jacob Blomqvist Honda SC CC Elise S2 |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
3625 besök totalt |