| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Ram till Logitech G25 (och kanske G27?)
|
845 besök totalt |
|
Hej! För många år sedan beställde jag en ram för simracing som passar till min G25, den ser lite konstigt ut men fungerar riktigt riktigt bra. Man sitter rätt och den kan justeras på många olika sätt att passa de som är lång och kort. Den används inte lika mycket nu när man är pappa till två barn så jag tänkte kanske någon annan kan få nytta av den. Man kan fixa en annan stol eller skickar jag en sån som finns på bilden med Den fälls ner för att ta lite mindre plats.
Kostade 1500kr att tillverka, 750kr? Finns i Linköping och kan tas med till de flesta Sviestadskörningar
_________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||||||
|
Re:
Du kan vrida den runt rattens axel samt du kan höja och sänka och ha den närmare och längre ifrån. Den går att ställa in på många olika sätt. _________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||||||
|
Re:
Låter bra. skruvas grejorna fast eller hur pass bra sitter det på plats? _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Re:
Pedalarna skruvar man fast till plåten med bult det funkar väldigt bra, ratten har jag aldrig haft problem med, där finns inget särskilda skruvar bara montering som finns redan, men den fungerar utan problem. Endast jag kan säga är att man fick skruva ibland om man hade kört mycket, men det var inte för ofta. _________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
845 besök totalt |