| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD: Nissan Micra 2002 1,3L och 81hk 5880mil - SÅLD
|
1141 besök totalt |
|
OBS OBS OBS!!!! Bilen är såld. Nissan Micra säljes. Första registreringsdatum: 2002-01-28 Miltal: 5880mil i skrivande stund. Utrustning: AC, Centrallås, Servo, Stereo, ABS, Sommarhjul och vinterhjul (dubbat) på plåtfälg med fullt godkänt mönsterdjup. Det är den stora motorn på 1,3L och 81hk, känns pigg, går bra i motor, växellåda, koppling m.m. Bromsar jämt och bra, handbroms funkar perfekt. AC kyler ordentligt och värmepaketet fungerar utmärkt. Säljes som arv ifrån min farbror som i stort sett hade den för att handla med några mil ifrån hemmet, därav de låga milen. Min farbror skötte om bilen väldigt mycket och har alltid blivit servad enl. servicebok som är fullstämplad, bilen är besiktad till Juli i år (har betalat in för besiktning i Juli), lär inte vara några som helst problem att besikta den här bilen. Jag har inte kunnat se någon rost eller skador på karossen. Kanonbil till kanonpris, vid snabb och smidig affär skickar jag med en uppsättning 15" femekrade aluminiumfälgar på bra däck (Toyo T1-R). Pris: 21.000:- Annons på blocket: http://www.blocket.se/goteborg/Nissan_Micra_1_3_81hk_40014725.htm?ma=1
_________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n
|
||
|
Synd att man inte behöver en extrabil. Denna såg riktigt fin ut
Tar nog inte många dagar innan den blir såld till det priset
|
||
|
Re:
Använd www.bilpriser.se nästa gång du ska sälja en bil. Enligt dem så ska bilen säljas för 28900-34400 vid köp av privatperson
|
||
|
Det var ju synd man inte behövde en ny körskolebil. Denna hade passat fint .
Grattis till köparen som får en fin lågmilare och grattis till dig som blir av med kostnaden för bilen även om den är låg. C Ju!!! _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
![]() |
SÄLJES
|
1141 besök totalt |