Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Burgstube börjar med biluthyrning
1486 besök totalt
LUX
Luxemburg
Här sen Mar 2003

Namndispens
Namndispens
Trådstartare

Tänkte informera om att Martin (engelsman) och Heidi ( tyska) som driver Burgstube uppe vid borgen kommer att starta uthyrning av bilar. Renault Megane F1 (gen2). Verkar vara konkurrenskraftigt prissatt.

http://www.burgstube.com/index.html

Franzetti
Sverige
Här sen Jan 2007

Det är väl lite ovanligt eller??

Unused laps will be refunded at 80 Euro per lap, if for example the track closes due to an accident or bad weather

BMW Z3M
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Re:

Franzetti skrev:
Det är väl lite ovanligt eller??

Unused laps will be refunded at 80 Euro per lap, if for example the track closes due to an accident or bad weather

Noterade det oxå, helt klart ett mervärde värt att räkna med. Perfekt för dig Franzetti som brukar bo hos Martin, nu kanske du kan få låna en bil som är lite snabb, eller det sitter inte i bilen kanske

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003

Det jag noterade var att självrisken om man tokkvaddade bilen är EUR10.000 och skall betalas direkt på plats. Jag vet inte hur höga självrisker de andra har, tyckte bara kändes som "mycket" pengar som man skall skaka fram snabbt.

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

Re:

Marcus Gustafsson skrev:
Det jag noterade var att självrisken om man tokkvaddade bilen är EUR10.000 och skall betalas direkt på plats. Jag vet inte hur höga självrisker de andra har, tyckte bara kändes som "mycket" pengar som man skall skaka fram snabbt.

Det är ungefär samma nivå som konkurrenterna ligger på. Skulle de inte kräva pengarna på plats så skulle det nog vara svårt att driva uthyrningsfirma vid ringen

Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Re:

Marcus Gustafsson skrev:

Kollade lite på bilhyra där för ett par år sedan och billigaste självrisken då var Sunzuki swift med EUR5.000 och lite billigare med någon gammal Alfa75a.....
Citera
Franzetti
Sverige
Här sen Jan 2007

Det ar hel klart foraren det ar fel pa.

Men vi for ta nya ta i ar.

BMW Z3M
Citera
Nürburgring
1486 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande