Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Sökes; Team/bil i behov av förare!
1752 besök totalt
klas
Malmö
Här sen Aug 2005

Trådstartare

Hej,
Jag står inte ut längre! Husrenovering drar ut på tiden (som om det skulle överraska någon...) och samtidigt växer racingabstinensen lavinartat!

Husrenovering behöver fortsatt prioritet varför mitt engagemang över denna säsong är begränsat, men som en ev. start på en längre bekantskap/samarbete/byggande av team skulle jag med själ och hjärta ta varje tillfälle att få köra - på dessa premisser är jag naturligtvis införstådd med och beredd på att det hänger ihop med vissa kostnader.

Har ett förflutet som hyfsad (ett par pallplaceringar i MSCC) Roadsport C förare i egenbyggd Miata (bilen såldes i samband med husköp för ett år sedan). Före detta Alfisti...

Alla förslag beaktas!
Mvh
Klas Hansson-Gladh

Tranås
Här sen Mar 2011

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Vi är ett långlopps team som saknar en förare 12/5 på Sviestad, MSLS, klass 5, och ev. längre fram också.
Vi kört 6 säsonger 5 med Tigran ofta med endast 2 förare, vilket inte är optimalt vare sig det gäller taktik eller kostnader. Tävlingsbilen är en Opel Tigra, f.d. Matex Racing som var mycket framgångsrika i SLC för några år sedan.
Vi har utvecklat bilen vidare och då vi i år får åka på R-däck innebär det lite ytterligare modifering på utväxling mm.
Vi vann klassen i premiären på Mantorp 14/4, och brukar alltid hålla till i toppen om inget oförutsätt händer. Bilen är snäll och lättkörd.

Martin Lindén
Tranås
tel 070 523 13 10
martin@sprintline.se

Här sen Aug 2008

Långlopp

Hej

Clas

Vi är ett långlopps team i Kungälv som köpt en Clio cup r3 bil att köra långlopp med , i ercup Vi är ute efter en extra chaufför som har kört tidigare, vi kommer köra våran första tävling i helgen.
Vi har idag inte fullt manskap till alla tävlingar, därav att vi söker en ytterligare chaufför.

Hör gärna av dig
mwihlney@hotmail.se
0702-310605L
Martin Wihlney
Exit motorsport

1752 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande