| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Porsche kopplings kit
|
1154 besök totalt |
|
Säljer en 8 puckars Clutch Masters Stage 2 koppling med tryckplatta och urtrampnings lager. Lamell och tryckplatta endast monterat och kört 50 mil och är så gott som nytt. Urtrampningslager är helt nytt. Passar alla Porsche från 964 och fram till 997 GT3 med lättat svänghjul. Nypris är USD 1850 plus frakt och moms men jag säljer denna sats för SEK 6000. Ett kap för den som är kräsen och/eller har mycket effekt. Mer info på www.clutchmasters.com
Mejla på the_tifosi(@)hotmail.com eller ring 0700-777999 eller 070-7402003 MVH Johannes _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
|
Re: S: Porsche kopplings kit
Hur mkt NM är den specad för?? /Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||
|
Peter, enligt CM så skall den skall hålla 750 - 800Nm.
Ta den snabbt så bjuder jag på frakten och då är det riktigt billigt! Ciao JE _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
|
Sista chansen att köpa en high performance koppling till ruskigt bra pris. Skickar den annars till en köpare på "kontinenten" senare idag, vilket blir lite bökigare för mig och vill därför försöka undvika det. _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
![]() |
SÄLJES
|
1154 besök totalt |