Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 54121 besök totalt |
Re:
Som Gunde sa man går ut hårt sen så bara öka öka Din bil är ju sten hård !!! Med vänlig hälsning, Robin _________________ Robin Friberg Porsche 997 GT3 RS 4.1 PCS 12500 |
||||
Re:
Många veckopengar blir det! Det är kul att se ditt utvecklande på brorsans gamla pärla + ditt nya projekt Ett hett tips kolla nästa bilsport Med vänlig hälsning, Robin Friberg _________________ Robin Friberg Porsche 997 GT3 RS 4.1 PCS 12500 |
||||
Re:
Moderna orginal(tror jag) GT3'or brukar få saftblandarn att snurra på Mantorp i allafall... . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Re:
De jag har hört låter MYCKET ![]() Man får ha en lyft hemma så man kan se all avgas porr ![]() _________________ Douglas Lerwall 996 TT Renn Schnecken |
||||
Re:
Hej Akra vägrar att släppa några som helst dB på sina system Jag har lyssnat på ett system utan sido burkarna och ja tyckte inte att det var extremt mycket MEN det låt mycket. Jag har sett ett klip på you tube när en kille har dB mätningar men ja kommer ej ihåg vad resultatet Blev. Vi får väll ta ett seriöst dB test i sommar Med vänlig hälsning, Robin _________________ Robin Friberg Porsche 997 GT3 RS 4.1 PCS 12500 |
||||
Re:
Det löser ja lätt speglar på golvet ![]() Med vänlig hälsning, Robin _________________ Robin Friberg Porsche 997 GT3 RS 4.1 PCS 12500 |
||||
Vill börja med att gratulera till en underbar bil med en mycket trevlig spec
![]() Ska jag vara lite gnällig så hade jag nog "dekalat av" det orange om du ska ha kvar fälgarna i den som dom är nu. Tror dom gjort sig bättre på en helsvart bil, men det är bara jag det.... ![]() Hur som, underbara bilar det där ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
Re:
Hej Ja kulören skär sej lite till det oranga. Fälgarna är ner monterade och lämnade på lack till en mer passande kulör. Med vänlig hälsning, Robin _________________ Robin Friberg Porsche 997 GT3 RS 4.1 PCS 12500 |
||||
Re:
![]() ![]() ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 54121 besök totalt |