Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
2404 besök totalt |
Uppdatering
Rejsa var nere i två omgångar senaste timmen. Jag uppdaterade nämligen arbetsminnet i huvudburken till ett komplett kit bestående 4x8GB-stickor. Maskinen har rullat på en kombo av 2 st 8GB plus 2st 4GB vilket Corsair faktiskt inte rekommenderar. Det rullade på med detta men vi fick vid två tillfällen väldigt skumma fel i databasmaskinen som kanska kanske hade med detta att göra även om varken jag eller Bamsefar kunde gå till botten och verkligen lista ut vad som hände de två gångerna. Hursomhelst, nu har minnespriserna på 8GB-stickor äntligen blivit hyffsade (jag var lite snål när jag handlade minne för nåt år sen... då var 8GB-stickor precis nytt och dyra som ***) så nu köpte jag ett komplett färdigt kit om 4 st 8GB-stickor. Hoppas det blir bra det här ![]() ![]() Slut på rapporten för idag ![]() _________________ ![]() |
||
Gott
![]() ...gäller tyvärr inte alla varianter av 8GB ![]() ![]() _________________ Paul Sjöholm - Kadett C i div förädlade varianter |
||
Re: Uppdatering
Jag har tagit bort hängslet, men C: borde snabbas upp ![]() ![]() _________________ Lars H Bamsefar kan vara närmare än du tror.... |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
2404 besök totalt |