| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Scott genius 30 2012, Fetast depå cykel 2012 ;)
|
1238 besök totalt |
|
Måste sälja min nya genius 30 pga återkommande knäskada som inte vill ge med sig... Nypris 35.000 Vill ha 28.000 för den men rejsarabatt på ytterliggare 3000kr kan ingå så 25.000 för rejsianer
Du som vill veta mer hittar mina kontaktuppgifter i min profil. Kan ev ta något rejsigt i byte om det är till min fördel ekonomiskt eller har ett stort villhabegär så jag lätt kan sälja det om jag sj inte vill ha prylen. Komigen o handla årets fetaste depåcykel eller ta en tur me frugan i skogen
Länk till info om den kola cykeln //steffe http://www.evanscycles.com/products/ Bild:
_________________ Peter Barrdahl |
||||
|
Inte för att jag vill vara dryg och otrevlig, men om du lägger in en bild så slipper vi andra lata typer söka fram bilder på en sån där fet cykel
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
|
Re:
Du som moderator kan väl hjälpa till med det istället;) jag sitter bara med ifönen och vettigas hur ja lägger in bilder då?? Oavsett, det är en dö fet kolfiber cykel
_________________ Peter Barrdahl |
||||
|
Re:
Ok, då, ska försöka hitta nån bild, hade du haft en android istf gayphone så hade det ju funkat med bilder
Edit: Ficksat med infolänk och bild, hoppas att det är rätt bara
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1238 besök totalt |