| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLDA: kan tas bort !!
|
1863 besök totalt |
|
Tja , har ett par fälgar som ja inte längre behöver .. Nån bbs , vet inte namnet , tror alla e lika breda , 8'' har ja för mej .. Sitter slicks på som ja provkört på bana typ 3 varv , ruskigt grepp om man bara provat med gat däck tidigare .. Däcken e beg , men absolut inte slut körda .. 24/64-17 . Skick på fälgar är i rejs skick .. Alltså inte nytt , men inget krokigt lr obalans .. Legat mörk å kallt .. Får man 2000 :- ??? finns utanför uppsala Mvh // Toni
_________________ Toni berggren |
||||
|
kan du skicka? Vad för et på fälgarna? Får man in på en standard e36a'?
Hur mycket "mönster" är det kvar? _________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||||
|
Jag undrar också över ET på fälgarna och om dom går att smälla dit på en standard E36. Om inte totten tar dom kan jag komma och hämta dom av dig vilken dag som helst. Står gärna som nummer 2 på tur om du har dom kvar.
_________________ Robert Spångberg. Team ARG Nuvarande bil: E36. Nu: 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad. |
||||
|
Mycket intresserad o nära att hämta oxå!
Kolla Bredd och offset på fälgar, samt djupet på indikatorhålen i slicksen.
_________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 120i E87 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 Touring BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||
|
Som jag skrev innan, är et rätt på dom så kan jag hämta imorgon
Ring på 0707515590 eller skicka ett pm om du inte ska sälja dom till han som svarade först i tråden
_________________ Robert Spångberg. Team ARG Nuvarande bil: E36. Nu: 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad. |
||||
|
_________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||||
|
Re:
Tackar
_________________ Erik Arrhenius 0737266822 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1863 besök totalt |