Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1270 besök totalt |
Bilder 8-9 april -04
Hallå! Är ny som användare men har varit inne och läst ett bra tag. Tänkte att nu när man varit nere på Ringen kanske det är hög tid att regga sig. ![]() Är förövrigt grabben som fick den dödsföraktade (enligt min far) turen med svenska RS6an. Det var en upplevelse vill jag lova! Självklart tog jag en del bilder när jag var nere. Dock inte lika många som Erik B, och ej heller några åkbilder. Men det är iaf en början! http://hem.passagen.se/vicfry/ringen Jag ber om ursäkt för designen på sidan. Hade ingen direkt ork att göra någon sida själv, så iPhoto fick göra så gott det kunde. ![]() _________________ Victor Frykholm |
||
Re: Bilder 8-9 april -04
Fina bilder! Jag har lite bilder på din pappa när vi åker. Han ser lite blek ut. ![]() Hur kändes det själv? ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Japp! Det var första gången! Men åker förhoppningsvis dit en gång till innan sommaren är över. Dock med egen bil då, så man får köra lite själv.
![]() Hahaha. Jo, farsan ser ganska blek ut. ![]() Hur det kändes? Jo, det var faktiskt jävligt läskigt till en början. Men sen tänkte jag "äh, han kan nog sin sak", och då blev det plötsligt roligt istället. ![]() _________________ Victor Frykholm |
||
Jäkligt bra och överskådliga bilder Victor. Men vart exakt ligger ringen? Sökte lite på www.map24.com men hitta inte ringen där. Vill veta exakt och se hur långt det är ner. _________________ ![]() |
||
Tjenare! Banan ligger alltså i staden Nürburg, som i sin tur ligger några mil från gränsen Tyskland-Belgien-Holland. Sök på Nürburg på www.viamichelin.com så hittar du det säkert! _________________ Victor Frykholm |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1270 besök totalt |