Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
2 besök senaste veckan (1090 totalt) |
KÖPES: Skalstolar/sportstolar - helst i par
Hej! Jag söker två skalstolar eller rörramsstolar till min FIAT 124 Spider busbil. Helst två likadana skalstolar, men alternativt kan en ensam Sparco Rev funka (eftersom en kamrat har en sådan till salu). Sidofästen är också intressant. Jag är inte intresserad av moderna stolar med "öronlappar". Utgånget datum har ingen betydelse. Min längd/vikt: 189cm/87kg. Jag bor i Uppsala men är skapligt mobil. Även tips mottages tacksamt. Mvh, Emil tel:070-4795748 emil.aberg@gmail.com _________________ Emil Åberg FIAT 124 Spider "Abarth" / SAAB 96-62 / SAAB 9000 Aero / Renault Dauphine -62 (Fruns) |
||
Jag har 2st gråa toora stolar i bra skick. Kan lägga upp lite bilder i morgon.
Finns i Tierp så det är ju näst gårds ![]() |
||
Kan funka beroende på hur mycket de bygger på höjden. Det är en liten bil, så det blir lätt alltför nära till suffletten osv. Jag har bottenmonterade "bucket seats" nu, och det funkar skapligt. Har du möjlighet att ta mått från fästenas undersida till sittyta resp. ryggstödets högsta punkt så hjälper det. Och kanske någon bild..
Tackar! _________________ Emil Åberg FIAT 124 Spider "Abarth" / SAAB 96-62 / SAAB 9000 Aero / Renault Dauphine -62 (Fruns) |
||
Re:
Fixar det. _________________ Mattias Habenicht HMS |
||
Jag har ett par OMP, men jag är 179/87kg. Jag sitter som gjuten i dem. Gissar att du säkert sitter bra med, då du inte lär vara bredare än jag. Det är rörstolar.
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
2 besök senaste veckan (1090 totalt) |