| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Halvfula fälgar i toppskick till BMW 7 x 17 Sålda
|
1371 besök totalt |
|
SÄLJES: Halvfula fälgar i toppskick till Bmw 7 x 17 Sålda
Alufälgar till Bmw 5-ser mfl. 7 x 17 tum ET20 , 5 / 120. Fälgarna är i toppskick, i stort sett som nya. Designen är väl en smaksak.. Pris 1700:- eller anständigt bud. Nås via pm el mail : m-teknik.swe@hotmail.com Sålda!
_________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
|
Jag vill bara flika in till Abbe att Marcus är en hedersgrabb, jag vet att du ställer höga krav på dina saker Abbe, säger Marcus en sak så kan du lita på det. Så, nu kan ni fortsätta diskutera balanseringsvikter och göra affärer
Re:
Hans heder ifråga satte jag aldrig! Blev bara nyfiken, ska ha dessa som vinterfälgar om det blir affär! (Har för mig att jag köpt något av Marcus tidigare och då var det inga problem.)
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Vikterna beror snarare på däcken som suttit än fälgarna.
Sen blir det ju lite större vikter nu när blyet försvunnit, dvs längre remsor. Passar E39, har stora navhålet. 1500 plus frakt funkar. PMa eller ring för detaljer. 070-6725051 _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
|
Re:
Du har pm, tror jag...... Edit: Kom på kan man ha 235:or på 7" breda fälgar eller blir fälgarna för smalt?!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Re:
Funkar nog helt ok. _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
|
Re:
Då kör vi, fick du mitt pm? _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Re:
Tack själv! (gissa vart jag fick åka på jobb denna vecka...Gävle Snopet...men hade ingen susning innan.) ///M _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
|
Re:
WTF?!!! Sånt som händer! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Halvfula fälgar i toppskick till BMW 7 x 17 Sålda
|
1371 besök totalt |