Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
The Comfort resa!
<<   1, 2, 3, 4
13586 besök totalt
Nicke_1
Stockholm
Här sen Maj 2003

Re:

RS 1800 skrev:
Vad tycker utsläppet om att ha telefonen i rutan, fattar dom att den filmar oxå?

Jag åkte ut med telefonen fastsatt i rutan i liggande läge, blev tillsagd, bad om ursäkt, vände den till stående och fick OK att åka ut!

BMW M3 E92 -10
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

Mats Th skrev:
Johan Sjöström skrev:
RS 1800 skrev:
Vad tycker utsläppet om att ha telefonen i rutan, fattar dom att den filmar oxå?

Även om dom fattar tror jag inte dom bryr sig om telefoner OM dom inte har en dålig dag. Alternativt att man monterar dit den efter bommarna.

När jag var där i höstas och körde med den lösningen blev jag stoppad två gånger, då sa jag att jag GPS-loggar och inte filmar, då var det lugnt thumbs up

När man kör Harrys och Iphone så sätter man dem med fördel i en TomTom-hållare för förstärkt GPS-signal. Den går att vrida på så när vi åkte ut satt den i ett läge (laptimer) då skulle Harry ha filma snett. Efter passage vred man bara den tillrätta.

Men som sagts, de verkade bry sig väldigt lite.

Ekerö
Här sen Jul 2004

Re:

BTG skrev:
Mats Th skrev:
Johan Sjöström skrev:
RS 1800 skrev:

Även om dom fattar tror jag inte dom bryr sig om telefoner OM dom inte har en dålig dag. Alternativt att man monterar dit den efter bommarna.

När jag var där i höstas och körde med den lösningen blev jag stoppad två gånger, då sa jag att jag GPS-loggar och inte filmar, då var det lugnt thumbs up

När man kör Harrys och Iphone så sätter man dem med fördel i en TomTom-hållare för förstärkt GPS-signal. Den går att vrida på så när vi åkte ut satt den i ett läge (laptimer) då skulle Harry ha filma snett. Efter passage vred man bara den tillrätta.

Men som sagts, de verkade bry sig väldigt lite.

Jag hade min Iphone med TomTom hållare i rätt läge hela tiden och det var ingen som sa något. Så det hänger nog på vaktens "dagsform".

BMW 540i xDrive -21
Mini Clubman Cooper S -19
BMW 523i -97 (Övningskörningsbilen)
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Körde med Gopro förra året den enda som kved en gång var han som hyrde ut Go Pro, snacka om dubbelmoral thumbs down

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
vipergts
Helsingborg
Här sen Maj 2012

filma

så här blev det med iphone inte den bästa kvaliten men går ju att se.

http://www.youtube.com/watch?v=UTOdvsoTNJc&feature=g-upl

The Comfort resa!
<<   1, 2, 3, 4
13586 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande