| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Ny tevekanal med MYCKET motor?????
|
1194 besök totalt |
|
Att motorer är intressant på denna sajt är jag så att säga väl införstådd med. Bilder o videos var väl den forumlista som kändes lämpligast nu när det är mitt inatten och hjärnan börjar bli en mosig sörja. En norrman vid namn Håvard Hoffmann har tröttnat (eller något) på att det är för mycket skit på teve och för lite motor. Därför har han tagit saken i egna händer och startar någon gång i maj månad en ny tevekanal med tyngdpunkt på MooOOTooooOORER. Kanalen sänds via satellit och är okodad (varför har jag inte en parabol?? > Håvard kör för övrigt Mazda RX-8 och jag avundas honom. _________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||
De på comhem kanske får ge efter om trycket blir för stort, alla motortokar får väl dränka dom i mail. Såvitt jag vet så ska det inte visas några dokusåpor där dummast i huvét vinner, bara det är en anledning för comhem att bredda sitt sortiment. Jag har ingen aning om hur kvalite'n på programmen kommer att bli men MOTOR som huvudsakligt innehåll tilltalar mig starkt och lite ojämn kvalitet i början kan i varje fall jag stå ut med . _________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||
|
Satelliten Thor III, 1 grad väst
Transponder: 36 Nedlinkfrekvens: 12.399 polarisation: horisontal symbolrate: 28 MB FEC: 7/8 Det är tydligen samma satellit som NRK och TV2 (förmodar den norska) nyttjar. Jag vet inget om PARABOLER och satelliter, det var därför jag la en länk till deras hemsida.
_________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||
Deras sida ligger nere...
Men det blir bra med thor-satelliten. Dags att skruva upp en LNB till
_________________ /Kristian Elisson |
||
![]() |
Bilder o videos
|
1194 besök totalt |