Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 8879 besök totalt |
Re:
De är jättebra idé tycker jag men buggar dom inte lite i den här filmen? _________________ ![]() |
||||
Re:
Jag tycker personligen att det var helt ok att ha dessa i hörnet.. Men dom släpar lite. Kan kanske ha att göra med att jag inte har använt GPS förstärkare.. _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Jag använder denna gps förstärkare till iPhone 4 och Harry:
http://www.netonnet.se/art/telefon/b _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||
Re:
har svårt att tänka mig att man måste ha data påslagen för att det skall funka, skulle bli dyrt får alla besökare nere vid ringen ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Utmarkt, tack. _________________ C a r l F j a l l m a n Varv på Ns: 7 BTG 8:56:60 (Golf Gti V) |
||||
Re:
Någon som är bra på youtube ? Men bilden/videon blir beskuren konstigt samt zoomar in och ut, vilket den inte gör i originalet. Kört med harry's pro. Det är roligare att visa en bra film _________________ C a r l F j a l l m a n Varv på Ns: 7 BTG 8:56:60 (Golf Gti V) |
||||
Re:
Råkat slå på youtubes "anti shake filter"? _________________ ![]() |
||||
Re:
Tack, Detta var mitt sjunde varv på ringen, 3:e med Golfen(Gti V), men dsg lådan tyckte jag gjorde det väldigt svårt att veta hur fort man körde in i kurvorna, sen understyrde den ganska mycket om man inte gick på gas rätt(vilket jag sällan gjorde ![]() ![]() Tips på förbättringar välkomnas ![]() _________________ C a r l F j a l l m a n Varv på Ns: 7 BTG 8:56:60 (Golf Gti V) |
||||
Re:
Detta ar bara med telefonen (Iphone 4), med hallare. Darfor farten ar missvisande ibland. Man skulle behove en gps-forstarkare for battre nogrannhet. _________________ C a r l F j a l l m a n Varv på Ns: 7 BTG 8:56:60 (Golf Gti V) |
||||
Okej, då köper jag ingen puck till den här resan. Jag ska ju ändå bara ha luren benfickan så får jag se om det blir några tider. Tar även tid med hojens inbyggda laptimer
![]() _________________ Daniel Borgström Yamah YZF-R1 2009 Toyota iQ 2010 Varv på Ringen: 50 BTG 8:48 |
||||
Med telefonen i fickan finns risken för att det inte blir några alls, då gps'en i telefonen gärna vill ha fri sikt.. kanske att den kan använda trianguleringesfunktionen, men det är ganska lynnig i sig.
_________________ Niklas Jonsson Billös och klubblös ![]() |
||||
Re:
7 varv är inte så mycket så det är bara nöta på. Ibland ser det ut som om du skulle kunna utnyttja banbredden bättre, det är lite svårt dock att säga med kameran. _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 8879 besök totalt |