| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder från Elmia och GBG Motor Show.
|
1136 besök totalt |
|
Nu har jag fått upp nya bilder från Elmia och GBG Motor Show. Bildern från GBG är ju bättre sent än aldrig. www.hastig.se _________________ // Jani Hast |
||||||
|
Re: Bilder från Elmia och GBG Motor Show.
Måste bara påpeka att det inte är så överdrivet lyckat med frame'en där uppe när man ska kolla igenom alla bilderna. Blir aningen kämpigt att scrolla ned varje gång för att se hela bilden, och sen scrolla upp igen för att blädra till nästa
|
||||||
|
Högre upplösning
Har inte tid att bygga om sidan just nu men det kommer en bättre lösning på det. Är inte direkt ett altenativ att göra om alla bilder då det är MÅNGA. _________________ // Jani Hast |
||||||
|
Jag har tyvärr bara 17" (skärm då alltså, inte hjul ), så högre än 1024*768 är inte direkt så bra
Bilderna är helt perfa som dom är Men en "öppna i nytt fönster" som standard target skulle lösa det hela
|
||||||
Jahopp... nuförtiden kan man inte ens gå runt på mässan o fota själv utan att hamna på bild...
I övrigt bra bilder som vanligt, men oj va dåligt du hade fotat i vår monter...
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Kom på det när jag kom hem och kolla på bilderna att det inte fanns några bilder på din bil. Varför ? Jo varje gång man kom ditt med kameran så flög ni på mig och undra vad jag skulle göra. Då är det inte lätt att ta bilder.
_________________ // Jani Hast |
||||||
Visst har du fotat Figgz Opel
http://sleepy.matrixen.net/bilder/89 (dessutom verkar det som att Figgz kom med på ytterligare ett hörn... ) _________________ Ragnar Burenius
|
||||||
hehe... snarare det att jag inte fick fota dig när du beundrade din bil, du pratade något om att du skulle bli utesluten ur klubben och råka ut för tjära o fjädrar...
Visserligen.. men färgen ser ju tokskum ut där jämfört med hur den är... :/ _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
![]() |
Bilder o videos
|
1136 besök totalt |