Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1208 besök totalt |
SÄLJES: Opel Speedster 2.2 -02
Opel Speedster -02 41xx mil ![]() Ny servad hos AGs i Norrköping och besiktad 16/4-12 med blankt papper utan bra att veta. Säljes till förmån för annat projekt och/eller hus ? En väldigt rolig bil att köra som sticker ut i mängden. Saker utöver original: *Milltek sportavgassystem med 200 cells race kat låter mycket roligare än original men går fortfarande att "puttra" runt. *"Värre" diffuser än original *Större / Turbons sidokåpor *Xenonkonverterade dimmljus samt omkopplat så de går att ha p-ljus - dimmljus. *Alpine IDA-X001 med bl a usb, ipod mm Alla service uppdateringar är gjorda. Nylackad front pga dörr uppslag, laddningsregulatorn utbytt, samt utbytt expansionskärl lika så tillverka jag ett uv-skydd och en tak över tändkassetten som ett extra skydd. Medföljer gör även SBM försäkring som täcker händelser man inte rår över. Vid smidig affär medföljer även SBM väg där man får fri bärgning samt 500 kr kontant i handen om de inte går att åtgärda på plats samt dvs bra och ha saker till bilen så som sufflett rengörning och impregnering med mera. Läs mer på http://www.sbmfordon.se/ Mer bilder och info finns här: http://www.garaget.org/?car=252905 Arbetar lite olika tider så PM eller SMSa ert nr så ringer jag upp! Tveka inte att fråga om ni undrar utöver något så försöker jag svara så gott jag kan. Provkörning sker som en del av köpet. Begagnatförsäkring Ingår vid köp av denna bil! Gäller i sex månader Skyddar mot fel som en vanlig bilförsäkring inte täcker 15 % rabatt på If bilförsäkring till köparen av bilen EXTRAUPPGIFTER FRÅN Märke: Opel Biltyp: Cab Hästkrafter: 146 Hk Modell: SPEEDSTER Färg: Silver Motorstorlek: - I trafik: 2008-03-08 Drivhjul: Tvåhjulsdriven CO2-utsläpp: 205 g/km Pris: 153 000 kr Rejsa pris =) Bytes mot turbobil med bakhjulsdrift eller fyrhjulsdrift. Max 60000 plus pengar. Tele nr: 0705296424 _________________ Andreas Alexandersson |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1208 besök totalt |