| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
hjälp att hitta ATE-oversize broms belägg
|
4571 besök totalt |
|
Re:
Svar nej: Tyska: Artikel ist zur Zeit nicht lieferbar! Werksbeschaffung! Engelska: Article is not available! Procurement work! Svenska: Artikel är inte tillgänglig! Upphandlings arbete! Å detta tolkar jag som: Produkten finns ej att köpa.. Övriga här inne, rätta mig om jag har fel. _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
|
Ett av de andra Googlesvaren anger att de har dem i lager och de skickar till Sverige, EUR104,76 och EUR12,90 i fraktkostnad: http://www.autoteilemann.de/ate-hoch
EDIT: Här är en till, EUR129,50 och EUR13,90 i frakt: http://seekpart24.com/ate/high-perfo _________________
Porsche Cayman S "3400 RT" -09 Grocery Getter: Mercedes C220D T 4Matic -20 |
||
|
Re:
Garanterat inte, för dom du har är till 100% nåt eftermonterat skräp dessvärre. Prova att ta kontakt med ATE direkt _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Skoda Kodiaq sportline Skoda octavia Rs mk3 |
||
|
om ATE är skräp man ju diskutera
. Men faktum är att ATE tillverkade ett Big brake kit, något som bla Heico i Tyskland sålde. Art. nr för bromsbeläggen är det jag skrev och skall tydligen vara samma för alla deras big brake kit. Kollar du ref. mått så verkar dom stämma med dina mått.
_________________ Mikael Lindqvist SVKG 692 |
||
|
Ring till www.bromsokrenovering.se , han försökte sälja mig ett såntdär bigbrake kit så han borde få hem reservdelarna också.
_________________ Alexander Malerbakken |
||
|
Oken ser väldigt lik ut alu Brembo oken som sitter på BMW 7-serie E38 728-735i
Men det är bara en okulär åsikt baserad på okets utseende. Edit: Såg att fjädern till klossarna inte alls var lik. Så glöm ovanstående
_________________ Fredrik Skog BMW 2002ti -69, BMW 1600-2 -71, BMW 1602 -75, BMW M5 -94, BMW 740iAL -01 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
hjälp att hitta ATE-oversize broms belägg
|
4571 besök totalt |