Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1 besök senaste veckan (2582 totalt) |
2012-05-29 Mantorp med ÖSK
Härlig kvällskörning på Mantorp! Kul att träffa alla gamla och nya Rejsa-polare!! Putsade även till mitt pers.bästa, trots 10km lägre Vmax ![]() ![]() Lite bilder från min partykamera...håll till godo ![]() Klicka för större bilder! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
Jag åkte förbi Mantorp norrut kl 19:50 men tänkte att det inte skulle bli så mycket kört på de tio minuter som var kvar
![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Jajjemän, med årets tuffa startfält i Minicup kan man inte ligga på latsidan ![]() sneglade faktiskt lite på högersvängen in på start å mål rakan....tog den ganska brett på Minicup sist...där försvann säkert flera 10'n-delar....iaf. 6st vet jag ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
Re: 2012-05-29 Mantorp med ÖSK
Ja nästan, har ju halkat omkring på 235or dom senaste åren....som natt å dag med 265 bak, fullmutter ur kurvorna nu ![]() Så nu finns det bara 6 anledningar kvar varför du kör ifrån mej....6cm framdäck!.....hrrm host host ![]() Synd, vi hade kunna rejsa hela vägen hem åxå ![]() ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
Re:
Bara att slå till ![]() http://www.ebay.de/itm/BMW-E36-M3-to _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1 besök senaste veckan (2582 totalt) |