Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1410 besök totalt |
Nu åker jag till Ringen... (Flyttad tråd)
om tre timmar ska jag upp o iväg till Ringen ![]() Så nu blir Pappa borta lite från Rejsa.... så sköt er nu här i forumet ![]() ![]() ![]() (=FF i helgen här i forumet alltså... ![]() ![]() ![]() Fast Morbor Nils eller Farbror Anders kan komma o kika in när som helst för att kolla om ni sköter er ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
|
||||||
Sådär ja , precis ätit middsg med goda vänner och druckit ypperligt vin ,åså om 6 timmar bär det av till ringen , kan inte bli bättre
![]() fan va nahhhjssss |
||||||
![]() har jag missat nåt? är det något speciellt som händer där nere i helgen? med den här takten kommer det ju inte vara en jävel kvar på rejsa i helgen... alla kommer sitta o umgås nere i Düsklant... alla utom jag.... ![]() Nåja, vad är väl en dag på ringen? Kan ju vara alldeles urfånig o jättetrist ![]() ![]() *väntar på att mössen öppnar dörrarna till mitt garage o visar att de byggt klart bilen åt mig! ![]() |
||||||
Va fan va du låter bitter då
![]() kan plocka upp dig i malmö om du vill , vid 10 snåret imon om du vill , åker ner i ensamt majesät så dte finns gott om plats |
||||||
![]() ![]()
aha! ![]() |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1410 besök totalt |