Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 1 besök senaste veckan (58974 totalt) |
Re:
Grymt cool bil Joachim! ![]() Men vad är det för AMG-motor som hittat ner mellan rambenen? Jag har sagt det förut och jag kan säga det igen - vi borde ha en Grupp A & DTM 80/90-tals träff här i Sverige. Tänk en träff med bara M3E30, 190E 2.3/2.5-16, Sierra Cosworth och kanske Audi V8 och/eller 242 Grupp A... ![]() (Jo, någon Delta Integrale skulle väl också kunna få vara med på ett hörn... ![]() _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
Re:
Oj! Det är ju nästan amerikasiffror ju.. ![]() _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||
Re:
_________________ Joachim Sundqvist |
||||
med headers och lite tune med grovt avgasrör brukar man flippa upp över 400hk.
Kanske uppdatera med grövre spjäll och mindre remskiva på vevaxeln så kanske du kan närma dig 420hk. Obs... inte fula headers från kleemann,, utan riktiga raceheaders,, sök på equal length på tuben så får ni upp lite c55 maskiner som bromsar över 400hk. men de utgår iofs från 367hk. _________________ Patrick Wetterskog Kika lite på min youtubekanal om ni har intresse i tvåtaktare https://www.youtube.com/channel/UClYLnC ... TGXDqxr0EQ |
||||
Jaha, då har man suttit å läst igenom den här tråden ytterligare en gång till.
![]() Det är ett så grymt bygge helt enkelt att man inte kan få nog. ![]() _________________ Joakim Ragnarsson -Jag är ALLTID snabbast, för jag står fortfarande på pallbockarna...... |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 1 besök senaste veckan (58974 totalt) |