| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 320 Coupé -96 M-optik Individual DEMONTERAS
|
4493 besök totalt |
|
BMW 320 Coupé -96 M-optik Individual Ascotgruen Precis passerat 19 000 Mil. Startar och går och är besiktigad. Lite av vad som finns kvar! Motor M52B20 Fungerande AC Dubbelklimat Telefon (i armstöd) Hifi, (dubbla högtalare i dörrsidorna) BMW 6 Cd Changer (cd-växlare) Backvarnare El-taklucka El-hissar Sportstolar (samma färg som bilen) M-spelgar (plagiat) Motor slumpas för 1500kr inkl kabelstam motorstyrning. ews Vattenkylare 500kr Backvarnare utan lister 1000kr Telefon Kardanaxel 800kr Passraserar airbag 200kr Lampvred 100kr Instrumentpanel Taklucka 2st Dörrsidor med dubbla högtalare 400kr Inga priser är huggna i sten. Detta är sålt Armstöd SÅLD M- Stötfångare fram SÅLD M- Stötfångare bak SÅLD M-Kjolar SÅLD Startmotor SÅLD Växellåda SÅLD Bakaxelväxel SÅLD Styrväxel SÅLD Bagagelucka SÅLD Armstöd SÅLD Ratt med airbag SÅLD Färddator SÅLD Klimatpanel SÅLD Mätarhus SÅLD Handskfack SÅLD Insats framför växelspak/under färddatorn SÅLD Alla fläktutblås från brädan utom dom mot rutan SÅLD Växelspaksknopp SÅLD Vattenkylare SÅLD Motorfästen H+V SÅLD Baksätet SÅLD Reservhjul SÅLD Katalysator SÅLD Kaross: Vänster framskärm repor + plåtskador (saknar M-dekor) Vänster dörr repad mindre plåtskador (rost fri i valsen så långt jag kan se) Vänster bakskärm repor + plåtskador Höger sida utan skador. Chassi och drivlina: Koni-stötdämpare bak Kylaren ser fin ut. Motorn säljes helst komplett inkl. kabelstam och boxar nycklar. Ej Startmotor den är såld Bakaxel upphängning Drivaxlar Framaxel med eller utan motorbalk. (vänster styrstag saknas) Kontakt Skriv i tråden vad ni är intresserad av eller ring mig på 0 7 0 7 8 1 3 0 2 7 , hänvisa gärna till Realoem Bilder tas på begäran! Större delar hämtas i sthlm. Saker som ska skickas förskottsbetalas. Vi kommer överens om priser om inget är utsatt. Huvudposten kan komma och ändras, saker kan läggas till eller tas bort. _________________ Oscar olander - Sthlm BMW 335i Touring |
||||
|
Re:
Allt under fram till blinkerknappen, ev med telefon. Var finns delarna? _________________ Rickard Edgren BMW M3 Clubsport -97 BMW 325i Coupé -94 BMW 540i xDrive -21 BMW 120i -26 BMW 523i -97 (Övningskörningsbilen) |
||||
|
Kan du ordna bild på höger framskärm och huv. Ev sugen på m fronten med beroende på skick.
_________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||||
|
Re:
Du har pm! _________________ Rickard Edgren BMW M3 Clubsport -97 BMW 325i Coupé -94 BMW 540i xDrive -21 BMW 120i -26 BMW 523i -97 (Övningskörningsbilen) |
||||
|
Hej!
Bilder på skadade sidan vore önskvärt, samt gärna på övriga bilen med. Intresserad av hela bilen komplett isf. M.v.h Magnus _________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 120i E87 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 Touring BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||
|
Har fått en del respons på hela bilen.
Vid försäljning av hela bilen Jag är inte helt 100 på än ifall jag själv kommer behöva lite frontdetaljer till min bil , delar som jag sedan kommer plocka av och sälja eller montera tillbaka på 320:n. Kan hur som inte släppa bilen för ens slutet av nästa vecka. Bilder på skadade sidan kommer senare ikväll. _________________ Oscar olander - Sthlm BMW 335i Touring |
||||
|
Bilen är inte längre till salu, endast i delar. Jag kommer till en början behöva huv, vänster skärm, front, grillplåt, framlyktor ev lite ac-prylar. Som ev. senare kommer säljas i alla fall huv och skärmar.
_________________ Oscar olander - Sthlm BMW 335i Touring |
||||
|
Åker till bilen nu idag, så skriv era önskemål i tråden.
Jag har koll på vissa som jag fått in via pm. Ni kan annars nå mig på 0707 813 027 Länken till realoem i huvudposten går direkt till denna bil, uppslaget med chassi-nr! _________________ Oscar olander - Sthlm BMW 335i Touring |
||||
|
Lite av saker som åkte ur idag!
-Hyfsad fräsh katalysator sektion. -M52B20 Motor, inget är klippet eller kapat förutom soppslangarna och multiremmen/ac-rem som ändå hade torrsprickor. Komplett med boxar. Luftfilterbox och LMM, Ej startmotor. - "M3"-speglar, manuellt ställbara från utsidan, ingen tunga elmotoer här inte måste vara perfekt för den som jagar gram.
_________________ Oscar olander - Sthlm BMW 335i Touring |
||||
|
Vad är det för ratt på den? 4 ekrad bussratt?
Soppapumpen i tanken? Finns den kvar? _________________ Jonathan Danell Kör svart E34 touring och svart E30 touring med plast från www.specialsvarv.se |
||||
![]() |
SÄLJES
|
4493 besök totalt |