| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: E30 delar, underrede skalstol mm
|
4140 besök totalt |
|
Fördelarlock M20 Motronic Nytt, inköpt på Schmiedmann. 300 kr
Wiechers modellanpassat stolsunderede E30 2D, vänster fram, låg bygghöjd. Passar inte om man som jag vill ha glidskenor 405 C/C utan modifiering (slipa bort lite på vinkeljärnet som syns på bilden). 400 kr
Hartge fjädrar, Bilstein stötämpare till E30 med 45 mm ben. Special övre tallrik fram för extra sänkning. Har gått 8000 mil. Klart hårdare än vanlig sänkningsats men naturligtvis inget för BMW cup. Sänker enligt bild. 2500 kr
(Stötdämparna ska gå att montera även i 51 mm benen, då får man köpa nya muttrar som håller patronen/dämparen på plats, finns tex hos koed.dk och kostar där 290 Dkr för 2. Detta har jag inte provat själv utan haft de i 45 mm benen. Lånad bild från koed.dk för att visa muttern)
Kan skickas, då tillkommer frakt (mot förskott eller bussgods), alternativt hämtas i Lidköping. Skicka PM vid intresse. /Magnus _________________ Magnus Lidholm |
||
|
Uppdaterat första inlägget med mer delar.
Det som saknas för att montera krängarna på en E30 utan krängare bak är 2 överfall och 2 skruv. Finns på tex www.koed.dk, för 2x41 Dkr (och där kostar endast bakre krängare 1520 Dkr ;-)) _________________ Magnus Lidholm |
||
|
Re:
Hallå, har inte vägarna förbi Jönköping det närmaste men kan ju skicka isf. En snabbtitt på postens sida gav 44 eller 66 kr för ett brev (max 1 resp 2 kg). Jag kan väga bussningarna senare under dagen. /magnus _________________ Magnus Lidholm |
||
![]() |
SÄLJES
|
4140 besök totalt |