Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
5275 besök totalt |
SÄLJES: BMW e36 m3 clubsport (Såld)
Såld Bilen är en Bmw M3 3,0 Coupé-93 i Mugelloröd. Har gått 18000+mil Lite info. Motor: -Orginal 3,0 286hk. -Genomgången vanos. -Nya orginalkattar-08. -Supersprint rostfritt avgassystem. -Ny kamkedjesträckare. -castrol TWS motorsport 10w60 -denso iridium power tändstift Kaross: Valsad innerkant på skärmarna. Helt rostfri, ingen taklucka. Bilen är ju inte ny så visst finns det stenskott samt en "skada" på framstöten men överlag bedömmer jag bilen som väldigt fin för sin ålder. Interiör: -Fullbur från finess. -Omp wrc mockaratt. -2st svarta Sparco evostolar. -2st Sabelt 6-p bälten. -Kolfiberdörrsidor fram och bak från acm. -ingen ac Chassi: -KW3 Clubsport chassi. -Kw ställbara topplagringar. -Millway bärarmsbussningar fram och bak. Bromsar: -Bromskylning med glasfibersköldar. -Nyrenoverade ok. -Stålomspunna slangar. -Racebelägg samt vätska. Hjul: BBS splitfälgar 8,5x18 med helt nya federal 595 rs-r 225/40-18 Dessa går in perfekt bakom skärmen och tar inte i öht. Super mysig bil med clubsportanda som både funkar på gata men inte skäms för sig på bana. säljes pga av att jag vill prova på något nytt, bytes förslag kan vara intressant. Fler bilder finns om visat intresse. Fler bilder http://www.blocket.se/stockholm/Bmw_ Kontakta mig gärna med mail eller pm i första hand. Priside: 110000:- Mvh Robin ![]() _________________ Robin Dahlquist |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
5275 besök totalt |