| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Gruppköp Racefjädrar Faulkners
|
2 besök senaste veckan (1169 totalt) |
|
Kollar om det är någon mer som är intresserad av fjädrar till coilovers? Kommer beställa från Faulkners Springs i UK då de har väldigt bra sortiment och priser. Prisspannet är 30-40£ ex moms per fjäder. UK moms är ca 17-19% har jag för mig. Vid beställning av 6-9st 10% rabatt 10-20st 15% 21-29 20% osv. Frakt kostar 1-5kg 28£, 6-40kg 38£. 4st fjädrar väger 7kg. Prislista enligt länk: http://www.dfaulknersprings.com/data Kommer att hålla det öppet till nästa onsdag. Mvh Peter Johansson _________________ /Peter Johansson _________________ Porsche 944 TURBO -87 Audi SQ5 -13 |
|
ett tips så finns det redan billigare fjädrar att köpa här hemma i sverige
http://rallyshop.se 295kr/st ink moms. mot mot 307kr/st som det billigaste möjliga om man köper 21 hoss dom du tänker handla i från. |
|
Tjena
Jag ska ha hem fjädrar, totalt 6st + hjälpfjädrar. Tyvärr så får jag nog inte på 60mm utan jag åker NOG på att beställa 2,5" från UK. Ska mäta lite på ben & hylsor. Jag ska luska lite med Audifolk, men om någon vet huruvida det passar eller inte med 60mm till Audi S2-ben, så hojta gärna till
_________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
|
Hej,
Ja jag kikade på Rallyshop och tar man hårdare fjädrar som i mitt fall 1000lbs så kostar den 500kr styck. Sen har de inte 2,5ID fjädrar heller. 60mm kanske skulle funka men vill inte riska. Tack för tipset dock. Hoppas att vi utan problem får ihop 20st! /Peter _________________ /Peter Johansson _________________ Porsche 944 TURBO -87 Audi SQ5 -13 |
|
har mätt & kommer vilja beställa 2,5" ID fjädrar. Kollar bara hårdhet lite noggrannare. Bor du i Sthlm så kan jag få grejorna hämtade hos dig om det är ok?!
När planerar du beställa? _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
|
Jättebra!
Yes kör på Stockholm så blir det ännu bättre kostnadsfördelning på frakten! Jag skulle vilja beställa imorgon om du har möjlighet? Tror jag har en till kille intresserad också. /Peter _________________ /Peter Johansson _________________ Porsche 944 TURBO -87 Audi SQ5 -13 |
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (1169 totalt) |