Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Fälgar & däck 16" 17" sommar vinter, 114,3x5
956 besök totalt
Halls
Stockholm
Här sen Apr 2007

Trådstartare
SÄLJES: Fälgar & däck 16" 17" sommar vinter,

Lite garagerensning av de fälgar och däck som ligger i garaget och tar plats.
Lägger jag ut alla som jag har kanske någon nappar och jag får lite mer plats. Dessa var tänkta antingen till min R33 GTS-25T eller min Genesis Coupe som båda har bultmönster 114,3x5

Det som finns är följande:

4 stycken Enkei RP-N1 smidda fälgar (väldigt lätta!) som är motorsportfälgar till Nissan R33 GT-R, dessa kunde köpas till bilen som någon form av original tillbehör. Märkningen på fälgen är följande: For BNR33 Racing, plus att original klistermärkena med japansk text sitter kvar
Storlek 9X17 ET15
På dessa fälgar sitter det nu Falken däck i storleken 245/45R17 med 5,5mm mönster djup

Sen finns det en uppsättning original R32 GTR fälgar som även passar på R33 GTS-25T exempelvis. (dock inte på Genesis Coupe). Storlek 6,5X16 ET40
Just nu sitter det nya Gislaved Nordfrost 3 med 9mm däcksdjup på, men man kan även få dessa med Michelin Pilot Primacy 215/22R16 7mm.

Pris då. Beroende på konfiguration kan man väl justera lite på priset men vi kör ut ett pris först och ser var vi landar.

Enkei med Falken däck 6500kr
GTR fälgar med valfria däck 5000kr
Lös uppsättning däck (16") 2000kr

Allt finns att hämta i södra stockholm eller kan skickas mot fraktkostnad
Ursäkta de extremt dåliga bilderna, det ser mycket värre ut än vad det är, detta på grund av dålig mobilkamera och att de är extrem skitiga. Om du vill kan jag ta fler och bättre bilder. Skicka PM!

Halls
Stockholm
Här sen Apr 2007

Trådstartare
R-däcken är bokade!

SÄLJES
SÄLJES: Fälgar & däck 16" 17" sommar vinter, 114,3x5
956 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande