Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 7660 besök totalt |
Re:
Osar satan och smakar inte ett dugg. Du kommer att tycka det samma när du fått "tillräckligt" många varv där nere... ![]() ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||||||||||
Re:
+1 överreklamerat, laga maten själv o betalda det dubbla, nja.. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||||||
Re:
Har varit ett vinnande recept i Åre i många år. Tillbehören brukar oftast vara godare än köttet... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||||||
Re:
Hahaha, attans. Jag har nyligen blivit av med oskulden grabbar, ni vet hur det är de där första gångerna... Det går lite för fort... Man tror det är det bästa som finns... Man tror man aldrig får nog av det... Jag tröttnar nog jag med till slut ;-) _________________ Robert Sladdowski :-) Saker som inte finns kostar inget, väger inget, går inte sönder... |
||||||||||||||
Re:
Åk ner till Adenau istället, det är där det händer ![]() ![]() |
||||||||||||||
Re:
+1 Håller med. Men Pisten går aldrig att räkna bort. _________________ Stefan Larsson |
||||||||||||||
Re:
Nu midsommarfirande sen Polen, därefter ner till ringen igen. Är det mycket trafik nu? _________________ Stefan Larsson |
||||||||||||||
Re:
Nu midsommarfirande sen Polen, därefter ner till ringen igen. Är det mycket trafik nu? _________________ Stefan Larsson |
||||||||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 7660 besök totalt |