Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1623 besök totalt |
KÖPES: FIXAT!! Medbringare Bmw bakväxel. FIXAT!!
![]() ![]() Roffa 070-5298447 ![]() Typ en sådan här, men oskadad ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||||
Det finns två olika bultcirklar på 188 klumpen men antar att det är den större 94mm som sitter på M3 bla som eftersökes.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||||
Re:
....vilket jag tror man ser på bilden eftersom den har de två tunna svarvade spåren som mig veterligen bara 94-milimeters 188 har. Men det jag egentligen skulle komma till är att PPF måste vara ett eminent forum att hitta småsaker som folk har i gömmorna. Även LAGA-basen borde ha och vissa skrotar postar samma dag man beställer. _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||||
_________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||||||||
Re:
![]() ![]() ![]() Japp 94mm diagonalt mellan bulthålen ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||||
Re:
80mm, 86mm och 94mm har alla dom två spåren, det yttre är för låsclipset som hållaer fast medbringaren i diffen. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||||
Re:
Jag syftar på spåren i anslutningsflänsen mot drivaxeln. _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||||
Re:
![]() ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||||
![]() |
KÖPES
![]() |
1623 besök totalt |