Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
890 besök totalt |
|
||||
Re:
Jag köpte dom nya för 4-5 år sen, sen har dom gått 12-15 varv på sturup men motorstyrningen krånglade så jag fick aldrig upp tempen, mao INGEN heatcycle. Dagen efter smällde jag bilen (på R-däck i regn) och har inte haft en femtontumsbil sen dess. Vällagrade. Små tunna ytsprickor på sidorna där slitbanan tunnas ut och övergår i stommen. Jag lämnar fullständig garanti och köper tillbaka dom på studs om något skulle visa sig krångla. Yoko Advan A005, snordyra nya. Kolla på dom imorgon och ge ett bud. 0704173668 _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
Re: KÖPES: Slicks
Jag kan erbjuda dig ett set Silverstone till riktigt bra pris. 2st nya (reklamation) och 3st lätt beg. Inte de snabbaste slicksen i världen men pris därefter. pihl_henrik80(a)hotmail.com 076-5698209 eller PM. _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||
Hejsan jag har en uppsättning r däck Kumho V70A 15 tum på alu fälgar 4/100 som har gått några varv på mantorp tror det är 195or annars är det 205or kan kika om en liten stund, dom finns i sthlm.
Du kan nå mig på 0708-777529 Kan sälja däcken utan fälgar det är inga problem. MVH Joakim _________________ Joakim Fernis 0721-875780 |
||||
![]() |
KÖPES
![]() |
890 besök totalt |