Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 4708 besök totalt |
Gocart på Sviesta nån kväll?
Hej öschöttar o andra intresserade! ![]() Spirou944t aka Erik kom med en skoj idé: Lite gocart nån kväll? Kanske utomhus på Sviesta? What U say? Mvh Mangan, som kan vara rundningsmärke... ![]() ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Re: Gocart på Sviesta nån kväll?
Hey, vad snabb du var!! (som flickan sa) Jag är givet på, antar att det är flera som är med på lite budgetracing!! ![]() När är nästa fråga...?? _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
Ungefär där brukar allt gå åt pipan ![]() Minns när vi skulle ha en vinterträff. Det tog 6 veckor att få fram ett optimalt datum, 4 personer kom ![]() Nåja, jag är givetvis intresserad av lite carting! _________________ /Kristian Elisson |
||||
ok, förstår problemet!! Måste för övrigt ha missat vintergrejen!! Men om vi säger ett datum som iaf några kan, och som banan har öppet, så kan vi nog inte göra det bättre, dom som vill, dom kommer!! ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
_________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
Hmm, inga bokade dagar där ännu, gissar att det blir mer o mer tävlingar ju längre mot maj vi kommer?
Förslag nr 1: söndagen 2:a maj? ![]() /Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
På ett villkor: Att du har en hyrkart i bogserlina efter... ![]() ![]() /Mangan, vet ungefär hur fort Andreas kör! ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
2:a Maj.....Jag kan!! ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
Då tycker jag vi försöker köra på den andre maj då. Nån med lite tumme på väder (och gocartbanan) får gärna lägga en lyckobesvärjelse över det datumet.
![]() Ses då! ![]() ![]() Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
är det overkill att köra hyrkart såhär? =D http://w1.131.comhem.se/~u13137233/y
nåja. klart det är bra väder då!... med lite tur har vi även våra rejsa.nu tröjor då ![]() _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||
For youre info...
Den 2:e maj är det RS-cup tävling på Sviestad... Två flugor på samma smäll kanske... ![]() |
||||
Peppe, klart alla är välkomna!
![]() Andreas, kör de hela dagen då? ![]() ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 4708 besök totalt |