Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Missa inte Motorjournalen
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
12499 besök totalt
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003

Nu blev man allt sugen på att åka Jetski! Roligare underhållning utan gummi och asfalt finns juh inte
Citera
AndreasNystrom
Eskilstuna
Här sen Okt 2003

njae. gillar inte vattenskoters etc men jag har aldrig gillat vatten heller iofs.

däremot gillade jag lancer-reportaget, och joppes renault 4 inslag.
de hade gärna fått vara några minuter längre!. även goodwood, men det verkar komma i senare
program?

Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003

AndreasNystrom skrev:
njae. gillar inte vattenskoters etc men jag har aldrig gillat vatten heller iofs.

däremot gillade jag lancer-reportaget, och joppes renault 4 inslag.
de hade gärna fått vara några minuter längre!. även goodwood, men det verkar komma i senare
program?

Nope, det var inslaget om den svenska motsvarigheten som skulle komma i något senare program.
På tal om vilket, snacka om galen camber
Men "vattenskoter" är juh bara något förbaskat kul, men jag skulle knappast välja den över en Mitsu Evo 8
Citera
M|cke F@.gner
Jönköping
Här sen Dec 2002

Maseratin lät ju bara för gutt men designen kan man ju diskutera

Gotteborg
Här sen Okt 2003

på tok för kort reportage om super sevenbilarna... >

(vadå partisk ?? inte jag inte... ;0))

Gislaved vid SCRW
Här sen Nov 2003

Tyckte att det skulle varit lite mer om Super 7 byggen som Mats bygger , men men...

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=76503#76503
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Det var ju kul med lite info om Locost med tanke på att Locostserien kommer till Sverige i år thumbs up

Landskrona, Skåne
Här sen Feb 2003

Presho skrev:
Tyckte att det skulle varit lite mer om Super 7 byggen som Mats bygger , men men...

Ha ha... sjalv har jag tyvarr inte sett reportaget annu eftersom jag jobbar i England for tillfallet, men det finns pa video (hoppas jag!)

Far val lagga till "Kand fran Motorjornalen" i signaturen

MGB GT 1967
Citera
JohanR
Jönköping
Här sen Dec 2002

Klar uppryckning av MJ!

Som man kan förstå av kommentarerna här så föll ju t.o.m. 5 i topp listan alla på läppen thumbs up
EVo VIII reportaget var bra, rätt balans mellan gatkörning och bana Speciellt gillade jag några (tyvärr för korta) in-car-camera sekvenser där kameran satt i baksätet och man såg både banan och chaufören och hur dessa rörde sej i förhållande till varandra. Hade gärna fått vara ett helt varv.
Var det verkligen samma Ted som gjorde jetskireportaget, jämfört med förra veckans Audireklaminslag? Det här var ju skitbra thumbs up thumbs up
Maseratin är säkert chäck, men tråkigt att de kopierat designen från den gamla fula sextiotalsmodellen istället för den mycket snyggare sjuttio-åttiotalaren (även nittiotalaren var grymt snygg). Men den åttiotalare som flimmrade förbi i reportaget var mystisk, jag kunde bara se två dörrar. Hur som helst ett bra reportage. thumbs up
Den här gången var väl engelska avsnittet att anse som lågvattenmärket, pagoda Merca är ju en läcker bil, men höra Jeremy babbla om den kändes ointressant.

Mer sånt MJ vill vi ha!

Mitt bidrag till Sveriges roligaste väg:

Från Vimmerby, genom Åbro (där di gör öl), skarp vänster när byn tar slut. Efter några kilometer börjar det svänga. Rejält. Hyfsad asfalt och ovanligt bred väg för att vara av typen "kul kurvor"

Gislaved vid SCRW
Här sen Nov 2003

Mats Friberg skrev:
Presho skrev:

Ha ha... sjalv har jag tyvarr inte sett reportaget annu eftersom jag jobbar i England for tillfallet, men det finns pa video (hoppas jag!)

Far val lagga till "Känd fran Motorjornalen" i signaturen
thumbs up

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=76503#76503
Citera
bobo
Stockholm
Här sen Mar 2003

Fredrik - SLC skrev:
Sörpan skrev:
M3 E30...

Näe , Maybach

Nån som vet var man kan hitta såna fina gångjärn och Lådhurtsrullar..... för att själv bygga något liknande i funktion som deras utdragslådor och telefon uppvecklare och allt annat smått och gott som trollades fram

Lådhurtsrullar:
http://www.slojd-detaljer.se/ sök efter expansionsbeslag, det futtiga priset gäller per par.

Det är kul att köra fort.
Citera
Martin L
Jönköping
Här sen Jan 2004

bobo skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Sörpan skrev:
M3 E30...

Näe , Maybach

Nån som vet var man kan hitta såna fina gångjärn och Lådhurtsrullar..... för att själv bygga något liknande i funktion som deras utdragslådor och telefon uppvecklare och allt annat smått och gott som trollades fram

Lådhurtsrullar:
http://www.slojd-detaljer.se/ sök efter expansionsbeslag, det futtiga priset gäller per par.

UP

Här sen Nov 2002

bobo skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Sörpan skrev:
M3 E30...

Näe , Maybach

Lådhurtsrullar:

thumbs up thumbs up

Missade Suv inslaget.... vilket märke var det.... Nissans lyxmärke??

Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003

Fredrik - SLC skrev:
bobo skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Sörpan skrev:
M3 E30...

Näe , Maybach

Lådhurtsrullar:

thumbs up thumbs up

Missade Suv inslaget.... vilket märke var det.... Nissans lyxmärke??

Infiniti thumbs up
Citera
Jani Hast
Trollhättan
Här sen Feb 2003

Trevligt program idag.
Test körningen med Saaben var bra.
Kompisen har en likadan motor i sin Saab 900

Jönköping
Här sen Jan 2004

400 kg downforce

Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Grym SAAB!

Den där Aston Martin "vaddennuhette" tyckte jag var hemsk, såg ut som en Volvo 740 Custom

EDIT: Stavfel

Tjockholm
Här sen Feb 2003

Anton Lillsund skrev:
Grym SAAB!

Den där Aston Martin "vaddennuhette" tyckte jag var hemsk, såg ut som en Volvo 740 Cutsom

Såg en sådan Lagonda i Haningetrakterna, makalösa byggen (iaf de få ex som faktiskt rullar för egen maskin ) men jösses vad fula
Citera
Corsa

Här sen Apr 2003

Lagonda. Har alltid velat ha en. Den lämnar ingen oberörd i alla fall. Såg en för ett par veckor sedan.

Ferrari 328 GTB | Alfa 159 Q4
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Lagondan är ju hur kaxig som helst. Men det är kanske en åldersfråga...

Snacka om att Saaben satte sig på bakhasorna! Med en shysst vinge kan man slå världen med häpnad, hehe! Jag har aldrig längtat efter mer effekt i min M3'a förrän jag såg detta inslag. Fy på er MJ! Förstöra sådär för mig

Kul inslag idag! Men Joppe var väl i sin presentatörroll mer förvirrad än vanligt

Hjälsta
Här sen Nov 2002

Jag lär aldrig glömma mitt första möte med en AM Lagonda. BMW-handlaren i Karlstad hade en i hallen och jag och mina kompisar blev stående förundrade över hur någon kunnat bygga en så hemsk bil. Jag tror bilen var nån slags ljusgrön metallic, men minnet kan spela mig spratt.

Lite tråkigt att ljudet på Saaben inte tilläts vara ett i taget. Stundtals lät det som flera bilar...
Den verkade dock gå rätt hyfsat.

Missa inte Motorjournalen
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
12499 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande