Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 12499 besök totalt |
njae. gillar inte vattenskoters etc
![]() däremot gillade jag lancer-reportaget, och joppes renault 4 inslag. de hade gärna fått vara några minuter längre!. även goodwood, men det verkar komma i senare program? _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||||||
Nope, det var inslaget om den svenska motsvarigheten som skulle komma i något senare program. På tal om vilket, snacka om galen camber ![]() Men "vattenskoter" är juh bara något förbaskat kul, men jag skulle knappast välja den över en Mitsu Evo 8 ![]() ![]() |
||||||||
Tyckte att det skulle varit lite mer om Super 7 byggen som Mats bygger , men men...
|
||||||||
Ha ha... sjalv har jag tyvarr inte sett reportaget annu eftersom jag jobbar i England for tillfallet, men det finns pa video (hoppas jag!) Far val lagga till "Kand fran Motorjornalen" i signaturen ![]() _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||||||
Klar uppryckning av MJ!
Som man kan förstå av kommentarerna här så föll ju t.o.m. 5 i topp listan alla på läppen ![]() EVo VIII reportaget var bra, rätt balans mellan gatkörning och bana ![]() Var det verkligen samma Ted som gjorde jetskireportaget, jämfört med förra veckans Audireklaminslag? Det här var ju skitbra ![]() ![]() Maseratin är säkert chäck, men tråkigt att de kopierat designen från den gamla fula sextiotalsmodellen istället för den mycket snyggare sjuttio-åttiotalaren (även nittiotalaren var grymt snygg). Men den åttiotalare som flimmrade förbi i reportaget var mystisk, jag kunde bara se två dörrar. ![]() ![]() Den här gången var väl engelska avsnittet att anse som lågvattenmärket, pagoda Merca är ju en läcker bil, men höra Jeremy babbla om den kändes ointressant. Mer sånt MJ vill vi ha! Mitt bidrag till Sveriges roligaste väg: Från Vimmerby, genom Åbro (där di gör öl), skarp vänster när byn tar slut. Efter några kilometer börjar det svänga. Rejält. Hyfsad asfalt och ovanligt bred väg för att vara av typen "kul kurvor" _________________ Johan Rådlund |
||||||||
![]() ![]() |
||||||||
Lådhurtsrullar: http://www.slojd-detaljer.se/ sök efter expansionsbeslag, det futtiga priset gäller per par. _________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||||||||
UP ![]() _________________ ![]() |
||||||||
![]() ![]() Missade Suv inslaget.... vilket märke var det.... Nissans lyxmärke?? |
||||||||
Infiniti ![]() |
||||||||
Grym SAAB!
![]() Den där Aston Martin "vaddennuhette" tyckte jag var hemsk, såg ut som en Volvo 740 Custom ![]() EDIT: Stavfel _________________ /Anton Lillsund |
||||||||
Såg en sådan Lagonda i Haningetrakterna, makalösa byggen (iaf de få ex som faktiskt rullar för egen maskin ![]() ![]() |
||||||||
Lagondan är ju hur kaxig som helst. Men det är kanske en åldersfråga...
Snacka om att Saaben satte sig på bakhasorna! Med en shysst vinge kan man slå världen med häpnad, hehe! Jag har aldrig längtat efter mer effekt i min M3'a förrän jag såg detta inslag. Fy på er MJ! Förstöra sådär för mig ![]() ![]() ![]() ![]() Kul inslag idag! Men Joppe var väl i sin presentatörroll mer förvirrad än vanligt ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Jag lär aldrig glömma mitt första möte med en AM Lagonda. BMW-handlaren i Karlstad hade en i hallen och jag och mina kompisar blev stående förundrade över hur någon kunnat bygga en så hemsk bil. Jag tror bilen var nån slags ljusgrön metallic, men minnet kan spela mig spratt.
Lite tråkigt att ljudet på Saaben inte tilläts vara ett i taget. Stundtals lät det som flera bilar... Den verkade dock gå rätt hyfsat. ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 12499 besök totalt |