| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Biltransportsläp 1300kg lastar 1030kg
|
1987 besök totalt |
|
Ska sälja mitt släp jag kört mina kadetter på. Lite info 1300 kg totalvikt 1030 kg lastvikt (ja det väger bara 270kg tomt) Bredd ca 175cm Axel och påskjut bytt för ca 3 år sedan All el bytt för ett år sedan Däck bytt för ca 3 år sedan Vajer på vev nytt i höstas Besiktat nästan ett år till Ramper ingår Släpet är inte vackert men det går stabilt efter bilen och har fungerat problemfritt för mig. Perfekt släp för alla som kör typ Kadett, Golf, Peugeot 205 mfl och vill kunna köra lagligt på B-kort Säljes då jag köpt ett kombinerat flaksläp och biltransport då jag vill kunna köra skräp och byggmatrial till huset och inte bara bilar längre Bild kan ordnas vid intresse Finns i Täby . Prisidé 16000:- _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
|
Invändigt mätte jag upp släpet exakt till 172cm igår. Längden vet jag inte på rak arm. Kompisen och jag måttade för han vill ha upp sin rensade Volvo 855 inför lack (tom bil) och vi kom fram till att det skulle gå med vinterdäck
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
![]() |
SÄLJES
|
1987 besök totalt |