Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2320 besök totalt |
SÄLJES: Renault Clio 2,0 16v Sport -02. OBS! SÅLD! SÅLD!
P.g.a. ändrade prioriteringar (läs fotbollsresa och motorcykelåka) säljer jag nu min Renault Clio Sport som i dagsläget gått ca 15200 mil och går klockrent i motor och växellåda. Originalutrustning: ABS, airbags, AC/klimatanläggning, dimljus, regnsensor, CD-växlare ( ej inkopplad), rattstyrning till stereo (ej inkopplad), elhissar, elspeglar, eluppvärmda stolar, sportstolar i halvskinn/mocka, färddator, 16" aluminiumfälgar m.m. Skattad och besiktigad u.a. Nyligen servat och bytt olja+filter, växellådsolja, kupéfilter, tändstift och nya stötdämpare fram. Servicebok finns. Utöver originalutrsutning så sitter följande på bilen: -Eibach Pro sänkningsfjädrar. (Progressiva) -2,5" avgassystem från kat. med RS-R utblås. -RS-R bakstötfångare,Takspoiler, sportgrill och MOMO backspegelkåpor*. -Shortshift (kortar växellägena med 1/3-del) -JVC CD-stereo med AUX- och iPod-ingång. -10" baslåda med slutsteg. -Motorvärmare och uttag för kupévärmare. Jag kan skicka med Powerflex polyuretan bussningar till framvagnen och camber-justeringsbultar. Jag har även R-däck, Kumho Ecsta V70 195/50-15", på superlätta Rota-fälgar (guldfärgade). Dessa är helt nya och endast provmonterade och kan följa med mot pristillägg. På bilen vid försäljning sitter 16" original alufälg med året-runt-däck med mycket mönster kvar. Prisidé: 35000 kr inkl. ALLT utom R-däcken. Kan skicka fler bilder vid intresse. Tel. 0761855660 ![]() ![]() ![]() _________________ Andreas Källström Brukis: BMW X3 20d Xdrive f25 Tidigare: BMW 325ti Compact E46 Tidigare: Renault Clio 2,0 Sport Tidigare: Mazda MX-5 1,6 NA |
Bytt kamrem, vattenpump, spännare och rullar 2012-07-02. Sänker ändå priset till 35000 kr. Måste bort nu!
_________________ Andreas Källström Brukis: BMW X3 20d Xdrive f25 Tidigare: BMW 325ti Compact E46 Tidigare: Renault Clio 2,0 Sport Tidigare: Mazda MX-5 1,6 NA |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2320 besök totalt |