| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Audi Coupé 89á
|
1040 besök totalt |
|
Hej
Då jag inte har behov för min Coupé längre så är det dags den hittar ett nytt hem! Det är en vit 2,3 från 89. Bilen är i ett gott skick och fungerar bra. Den är helt nybes o skattad. Har rullat ca 27500mil. Nyligen bytt är topplagringar fram. nya styrleder h&v sida. gått igenom bromsar bak och stoppat i nya belägg där för ett tag sedan. oljan bytade jag för en 700mil sen. Ganska god servicehistorik på den. Det sitter Gula KONI dämpare på med en Cobra sänksats. Det negativa är att kofångaren fram har 2st sprickor och där e lite rostbubblor i skärmkanterna,men ingen farlig rost som gått igenom på något ställe, väldigt fin undertill. Kommer byta ut stereon till en pioneer cd spelare. Dubbdäck på plåt följer med. Pris för denna raket?? Tja..ska vi säga 10,000. Annars kom och titta och kläm och bjud!
_________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
|
Uppar o sänker priset till 8,900kr.
Helt nybes o skattad och den ska få ny olja i veckan. Funkar väldigt bra så kom och köp _________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
![]() |
SÄLJES
|
1040 besök totalt |