| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
GYMKHANA FIVE
|
4751 besök totalt |
|
Hmm jag försökte fixa så att det visades i fönstret här men det är lite dåligt beskrivet hur man ska göra. Ska kanske kolla på filmen istället?
_________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||||
|
Re:
Do it! nu går det iaf att klicka på länken
_________________ Lars Gustavsson |
||||||
|
Fixat!
Man skriver alltså så här
Sen syns det inte förrän man postar, förhandgranskning fungerar inte.
_________________ /Anton Lillsund |
||||||
|
Re:
Tackar... Märks att man börjar bli gammal...
||||||
|
klart sämsta imo. biten där han kör upp och slutar med hoppet i sidled är jävligt fräckt.
Sen är det synd att det märks att filmen är så klippt. 40min körning minst från goldengate till slutet (väldigt grovt uppskattat), var är resten äv de 30min körning _________________ Sebastian Steiner Vw golf Mk5 cup Vombsmotorsport |
||||||
|
Re:
Tror du tittar på den på fel sätt isf.. Att den är klippt är väl inte direkt någon hemlighet. _________________ Lars Gustavsson |
||||||
|
Re:
nä klart den är klippt det är ju de tidigare också. Men i de andra får man känslan av att man får se varje sväng han tar från start till mål, den saknas här. blir bara en samling klipp från fräcka svänga som tex skatebord film _________________ Sebastian Steiner Vw golf Mk5 cup Vombsmotorsport |
||||||
|
Skit samma om den är klippt eller ej... Fyrhjulssläpp på högnivå och totalt j-ä galet kört...
Helt klart mkt bättre än förra när han körde i något lekland eller vad de var... _________________ Henrik Jolfsson * Kan laga allt i glasfiber. Har formar till det mesta inom seven, vingar och special delar * ( http://www.hjcc.se ) |
||||||
|
Re:
Det har du iof rätt i jag ser den mer som underhållning, bättre än biljakterna i "Gone in 60" iaf
||||||
|
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se
Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||||
|
Re:
Det är ju inget direkt oväntat och "nycoolt" längre. Men man kan ju räkna omtagningarna mha märkena i asfalten (nä, orka...). Det var lätt att bli distraherad av annat när man kollade på klippet. Parodiklippet med gammelfiestan var roligare, men gör man en till sån så är det lika tråkigt det med. Polisskolan fem lixom (alla efter 2 om man är snäll). |
||||||
|
Re:
Fast i ärlighetens namn tyckte jag det såg ut som färre omtagningar i denna än i många av de tidigare! _________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
||||||
|
Re:
+1. Dock verkar det vara som om andra tycker annorlunda. http://www.dn.se/blogg/leonelsguldko _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||||
|
Re: GYMKHANA FIVE
Gött, då har du satt nivån!, jag ska stå på första parkett om 2 år och se när du spelar in "Gymkhana Ultimate Playground Grästorp!" och sätter allt på första försöket utan omtagningar! Go Lars Go Lars!!
//P _________________ Petter Wejsfelt BMW 328i -98 "BMW Cup" Ford Focus RS -10 *såld* Bilsport SS 1.25.84 Mantorp 1.33.66 Kinnekulle 1.02.14 Knutstorp 1.10.57 |
||||||
|
Re: GYMKHANA FIVE
Vi kan göra ett försök om du klipper, borde väl gå att få ihop en film på 10sek i storstan
||||||
![]() |
Bilder o videos
GYMKHANA FIVE
|
4751 besök totalt |