Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1924 besök totalt |
SLC Karlskoga Delt1 24-25 April
Tänkte att man kunde skriva här vilka som kommer. Och om ni vill kan skriva till mobilnr så kan man kontakta varandra på plats...... Och vad ni ska göra ? typ Titta? Tävla? Funkis? Mecka? Jag (kommer så klart för man har väl inget val ![]() ![]() och så vet jag en hel bunt till härifrån Rejsa men ni får skriva själva ![]() |
||||
![]() Jag kommer på lördagen! Tidschema i pappersform, en radio, kamera och bra väder tar jag med mig! ![]() Ska bli kul att få titta på riktigt racing! ![]() Vill någon anropa mig så gör man det enklast på nummer: 0736-552373 _________________ /Anton Lillsund |
||||
kommer tiiiiidigt lördag morgon. Sedan blir det liverapportering och ett och annat reportage och någon racerapport att skriva. Hittas nog säkrast vid en skärm i sekretariatet men kan också nås på 070-747 37 65.
Någon som behöver lift från sthlm norra sidan? Hör av er så kanske vi kan samordna (är visserligen inte speciellt talför på morgonen, men har troligen vaknat när jag passerar Västerås) _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
Funktionär. Kommer på fredag kväll ngn gång före 21. 070-658 87 45.
Kan ju ta upp det här också att jag har plats över i bilen, förmodligen tar jag vägen över Sala och Enköping från Gävle, men samåkningen verkar ju samordnas av SLC och rutten beror på behovet. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Jag kommer vara där på söndagen.
Är tyvärr upptagen på lördagen. Kan tänka mig att vara funktionär om det behövs(?) och önskas. Nås på: 070-597 23 26 _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
|
||||
Gissa om detta ÄR gammla synder från just sånna helger då race varit mer prio... ![]() ![]() |
||||
Jag kommer också.......den stora frågan är.......med eller utan bil..??
070-57 323 57 _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1924 besök totalt |