| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 18" Prodrive/Speedline PFF7 lättvikts fälgar med T1R
|
2320 besök totalt |
|
SÄLJES: 18" Prodrive/Speedline PFF7 lättvikts fälgar m
Funderar på att bli av med mina sommarfälgar, jag kommer mest köra med 17" R-Däck känns dumt att ha så bra fälgar liggandes. De är 18tums flow formed PFF7 fälgar från Prodrive/Speedline, lättviktsfälgar och dessutom väldigt snygga. Många kör med dem som racingfälgar då de passar över större bromsar och väger inte mycket. 5x100 bultmönster och har suttit på en MY03 Subaru Impreza STI/Spec C, följer med mutter som passar till dem också På dessa finns en uppsättning Toyo T1R däck, enligt förra ägaren köpte han dem ny i början av förra året, och jag vet från besiktningspappret att han inte körde mycket med dem. Jag vet inte exakt vad de är värda, i England säljs de oftast för runt 650-700pund på andrahandsmarknaden oftast med lite sämre däck, så ca 7000kr. Men med någon vettig bud kan jag köpa något annat (som nya bromsar, bur, hjälm etc) istället. Jag kommer jag inte ge bort dem men det vore roligare att någon fick användning för dem istället för bara några gånger per år
Det är även interessant att byta dem mot origonal subarufälgar (17") om de passar över mina brembos med skapliga sommar eller vinterdäck plus lite pengar imellan eller kom med förslag!!
(Fälgarna som sitter på väggen är till min volvo, alltså de är inte dem vita )
_________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
|
Ingen som äger Subaru?
Var inte blyga, jag vill hålla mig till 17" R-däck och rensa ut garaget lite! _________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 18" Prodrive/Speedline PFF7 lättvikts fälgar med T1R
|
2320 besök totalt |