Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2889 besök totalt |
Re: Kom ihåg! TopGear ikväll kl 2130 på BBCWorld.
Tack för påminnelsen! ![]() Imorgon är det Sport Auto på DSF kl 21.15, om jag inte missminner mig. Tyvärr missar jag det. ![]() Får sikta in mig på någon repris istället. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Tackar, har fixat alarm på mobilen så att jag inte ska glömma av det ![]() _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||||
Då är vi två ![]() Tackar förresten ![]() Går det inte att köpa massa gamla avsnitt med topgear på dvd nånstans? De vore ju rätt trevligt istället för alla tester man laddat ner med taskig kvalitet > ![]() _________________ Mvh Daniel Larsson |
||||
Äsch.. inget bra avsnitt idag.. har dom slutat testa bilerna?? tycker det mest handlar om att visa upp dom numera..
|
||||
Sant - bilarna var inte tråkiga - men testerna var det! Se folk köra runt i bilarna kan jag se här på stan - vore roligare med ett test istället.. Vet någon varför Tiff slutade? |
||||
vem är snubben som håller i det nu?
tycker det var väl kort... saknade innehåll på nått sätt... Ok en bentley som sladdar lite, de tjattra lite om hur fantastisk SL amg55 är... fina bilder på dem osv... men... saknades nått ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
Jaja, den är inte ny, det vet jag, men artist/titel? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Är det ingen som kan komma hit och montera/ställa in min Canal Digital
Den har ståt i hyllan i två år nu........... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Jeremy Clarkson väl? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Nej ngn racerförare är han verkligen inte, men rätt rolig till och från. ![]() |
||||
Han är väl någon känd biljournalist om jag förstått det rätt.. |
||||
ah ok... man kanske skulle blivit biljournalist, menar en SL 55 AMG är väl inte fel? fast jag hade nog satsat på ferrarin som skojbil och typ en 996 som bruksbil eller nått?
![]() saliga äro de med mycket pengar, ty de köper dyra bilar som en dag säljs begagnade för färre pengar ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
Clarkson har inte riktigt lika bra stil på sladdandet som Tiff, men han är ju rätt vass i käften så han kompenserar det rätt bra.
Jag är inte mycket för stora klumpiga lyxbilar, men den där Bentleyn gick ju hyfsat! ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2889 besök totalt |