| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 535 -90. 100% rostfri.
|
2215 besök totalt |
|
Kollar intresset på kärran. En 535 -90 som sagt. Finns ingen rost ö.h. Besiktigad och skattad när den säljs, avställd nu då jag är i USA. Allt fungerar. AC är nyrenoverad med ny kondensor och konventerat till R134A. Toppen är totalt genomgången, kvitton finns på allt. En hel pärm med kvitton finns. Alla SBP-protokoll, import/export papper m.m. Den är såld i Stockholm -90, exporterad till Schwiez och sedan importerad till Sverige igen, allt av samma snubbe. Såldes som diplomatbil, alla papper finns som sagt. Gått 17.XXX mil, känns som en ny bil att köra. Inga vibrationer, inga oljud och allt känns grymt. Fälgarna är smidda Throwing star, 8" fram och 9" bak. Bra däck runt om, nästan helt nya fram. Fälgarna är inte i nyskick utan har klarlacksläpp och någon mindre kantstötning. Inga problem alls att renovera lätt. 8st extra fälgar medföljer, 4st org 15" och 4st 15" av okänt märke. Alla i bra skick. Inga vinterdäck. Finns en Pioneer stereo med USB osv. Org cd-växlare finns kvar i bagaget. Utvändigt har bilen några små dörruppslag och lite stenskott, inget allvarligt alls men värt att nämna mot det övriga som är felfritt. Rost finns det inte någonstans, inte en enda bubbla eller antydan till bubbla. En reva i förarstolen är det enda anmärkningsbara invändigt, annars är den som en ny bil. Regnr: JAW 497. Pris: 25.000:- 0735-367057. Bilder och text: http://www.garaget.org/?car=296006 http://www.zatzy.com/allmaent/384774
_________________ Mathias Pelkonen |
||
|
Vilken bil, farsan köpte en ny 535i -88. Underbar!
Hade gärna köpt din bil om jag fått för frun... _________________ //Jonas Molander Saab 9-5 Aero SportCombi 2004 Alfa Romeo 33 1,7 ie 1989 Porsche 996 C2 X51 Aero Kit 2003 Porsche 968 Clubsport 1993 - Såld |
||
|
Re:
Fråga frun snällt, bilen är grym och har bättre komfort än mycket
Den har nya bromsar runt om, 2 år gammalt avgas, massa stag och bussningar nya, även ny fördelare/rotor/tändkablar, alla oljor som finns m.m. Papper på allt. Mycket är bytt och det känns när man kör den. _________________ Mathias Pelkonen |
||
|
Priset kan diskuteras en aning.
Ska fota och uppdatera med riktiga bilder idag. Kan även tänka mig inbyte på andra rostfria BMW-modeller av äldre typ. Även äldre Volvos kan vara av intresse om de är av ovanligt bra skick. Jag drar av 1000kr på priset för varje minsta lilla antydan till rost som en ev. köpare hittar, för jag lovar att den är helt 100% rostfri
_________________ Mathias Pelkonen |
||
![]() |
SÄLJES
|
2215 besök totalt |