| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Kit-car stol (Seven) 700:-
|
1521 besök totalt |
|
Går att sido och botten-montera. Har tagit upp hål för test av sido-montering i Elise. Perfekt för 170-180 cm person, bra bredd inga problem för 34 midja Stol lite för kort för mig i rygg ( 190 cm ) så det blev lyx-varianten Tillet stället... 700:- + ev frakt Göteborg Mått - 40 cm max bredd -75 cm hög Riktigt lätt < 5k, inte Tillet kvalitet med duger för race och bra styvhet Lite bilder
_________________ Joachim Osbeck Lotus Elise S2 111 |
||
|
Vart har du köpt den i från/märke? Ser ut som ett lämpligt alternativ till brossans nya bygge.
|
||
|
Re:
Brorsans nya bygge? Byggtråd? _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
|
Är än så länge bara i ritningstadiet, till det här bygget har han bestämt att allt ska vara uppritat så det bara är att skära/svarva/fräsa ut alla detaljer och sen svetsa ihop.
Ska bli typ en Ariel atom fast med mer genomtänkt chassi och så mycket som möjligt baserat på volvo X40. Vi har kommit fram till att karosser är inge roligt att hålla på med och har man ingen kaross kan den inte häller gå sönder och då vågar man satsa mer på banan. |
||
![]() |
SÄLJES
|
1521 besök totalt |