| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: NY E-Sky Honeybee CPX 3d RTF rc helikopter+reservdel
|
1529 besök totalt |
|
Hey boys (and girls). Tjackade på mig 2st E-sky Honeybee CPX RTF som den ebay-kung jag är! Den ena av misstag (slant med fingret..for real) och den andra köpte jag för att prova på livet som pilot! Lyckan blev dock kortvarig eftersom träningsstället fastnade i gräset vid landning vilket resulterade i gräsklipperi och ett par mindre hela delar (1 trasigt rotorblad+infästning rotorblad samt krökt bom) Då kontosaldot efter mina semesteräventyr(samt lite nya grejer till bilen) ger mig fysiska och psykiska besvär känner jag mig därför lite stressad att sälja min nya och oanvända helikopter. Tänkte dessutom skicka med helikoptern som förolyckades med mig bakom spakarna så att näste man till rakning har ett bra reservdelslager ifall olyckan skulle vara framme! Tänkte mig 1500kr för båda (samma som nypris för en i sverige), en helt ny RTF och oanvänd och en skadad men komplett helikopter (d.v.s dubbla uppsättningar batterier,laddare,kontroller, motorer och servon m.m). Tycker ni det är för dyrt så får ni komma med bud
_________________ Mattias Ekholm Kör: Audi A3 -15 Körde: Smart ForTwo -07, BMW z3 2.8 coupe -98 |
![]() |
SÄLJES
|
1529 besök totalt |