| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Lamelldiff BMW, div.lampor E30/E34
|
1620 besök totalt |
|
Re:
Tyvärr har jag ingen koll på det. Laddar upp lite bilder om det skulle ge någon klarhet i frågan.
_________________ Mvh / Daniel Ene |
||||||
|
Re:
Ok, har ändrat i texten. Djungel det där med BMW-klumpar verkar det som..
||||||
|
Re:
Snutta ingående medbringaren ett varv...och räkna hur många hela varv och delar av ett varv utgående snurrar. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
|
Re:
Utväxlingsbrickan på diffkåpan finns ju kvar, så det borde bara vara att slipa fram siffrorna igen. |
||||||
|
Re:
Blir jag av med båda samtidigt så blir jag glad. Båda för en 500.- så står jag för frakten?
||||||
|
Behöver egentligen bara vänstersidan, men 400 kr för båda och ta med dem till Gelleråsen i slutet av september?
EDIT: Hmm, tycker jag känner igen ditt namn, men du kanske inte åker på BMW SC's träffar?
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 BMW 550i Touring E61 Haase DD2 kart NS: 45 varv |
||||||
|
Re:
Du känner nog bara igen det härifrån i så fall. Har inte haft en BMW på ett tag nu. Men absolut, annars kan jag säkert se till att de kommer till Gelleråsen även om inte jag åker dit.
||||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Lamelldiff BMW, div.lampor E30/E34
|
1620 besök totalt |