Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2134 besök totalt |
Banåka på F5 NYTT Datum: 25/4
Hej!! Tyvärr så blev vår träff på F5 den 4/4-04 Inställt för att ägarna gjort en miss och dubbelbokat vårt evenemang med ett annat. Trist... Men vi skall köra igen den 25/4-04 så då är du välkommen.. Vi anordnar då en banträff på F5 Ljungbyhed, ca 5 mil öster om Helsingborg i skåne. Den 25 April ,Klockan 08.00 öppnas grindarna och då följer en besiktning av din bil, 09.00 har vi förar möte och vid 09.30 så skall de första bilarna gå ut på banan.Banan vi kör på är ca 2.2km lång. Anmälan kan göras på Klippans_Motorsport@hotmail.com och det kostar 300 för körning och 200 för medlemsskap, medlemskap krävs för att få köra, betalning på plats kan INTE göras ENDAST föranmälningar tas emot.Bilar som skall köra skall vara Skattade ,besiktigade och inneha minst en trafikförsäkring samt att bromsvätskan skall vara i bra kondition, ej för mycket vatten...Då blir det ingen körning. Föraren skall ha b körkort och rätt utrustning. Hjälm typ Mc/Cross/Moped samt hanskar och heltäckande bomulsklädsel.Banan som vi kör på är ca 2.2km lång och banskiss finns på vår hemsida http://kmsk.mine.nu/ .Max 60 körande Bilar tas in.....Minimum för att träffen blir av är 37 FÖRANMÄLDA bilar. Vi kör på en SBF godkänd bana, banlicens utfärdad av SBF... Klubben är för tillfället inte ansluten till SBF, men vi har ansökt om medlemskap. Mvh Stefan Elg ordföranande Kmsk 0739-225330 Ny Web sida http://kmsk.mine.nu/ _________________ Stefan Elg ordförande Klippans MsK Saab 9-3 Aero (Nordic Steg 3) Opel GSi 16v Cab Golf GTi 8v |
||
Nu finns möjligheten att dyka upp bara och lösa en så kallad prova på avgift för 400:-. Samma rättigheter som en medlem, men bara för en dag.Välkommna vi börjar klockan 08.00 Förarmöte 09.00.
/Stefan _________________ Stefan Elg ordförande Klippans MsK Saab 9-3 Aero (Nordic Steg 3) Opel GSi 16v Cab Golf GTi 8v |
||
ok, vilka härifrån kommer att dyka upp på F5 nu till helgen?
Jag ska i varje fall dit, förhoppningsvis med nyinstallerad båge ![]() |
||
Jag kommer finnas på plats så klart.....
![]() Nu finns även möjligheten att dyka upp och betala en så kallad prova på avgift. Den hamnar på 400:- och då får man gasa hela dagen. Det är bara till att dyka upp den 25/4 klockan 08.00. Välkommna. Mvh Stefan Elg ![]() _________________ Stefan Elg ordförande Klippans MsK Saab 9-3 Aero (Nordic Steg 3) Opel GSi 16v Cab Golf GTi 8v |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Pär.... ingen som e rädd för att prata med dig tror jag.... Folk var ganska intresserade att prata med dig sits minns jag...
Ses i morgon... ![]() /Stefan _________________ Stefan Elg ordförande Klippans MsK Saab 9-3 Aero (Nordic Steg 3) Opel GSi 16v Cab Golf GTi 8v |
||
Jag kommer INTE!
fick mina däck idag och min älskade bilsmé i fågeltofta var inte där så de sitter inte på nårra fälgar ![]() Jag gillade inte riktigt banan heller, men det är nog mest för att jag är kass på att köra, ha så kul pojkar! ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||
05:32 snacka om att vara morgonpigg! |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2134 besök totalt |