Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racetech
![]() |
2476 besök totalt |
Ferodo DS 3000 eller DS 3000 Endurance?
Jag är lite sugen på att testa Ferodos belägg för att se om gräset är grönare. Vilka skall man välja då? Finns både som normal och Endurance http://www.sandtler24.de/deutsch/fah Det skiljer 3-400 dom imellan Bilen=1200kg/ 235hk _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Jag åker sedan några år uteslutande på DS 3000. De passar mig bäst, därmed inte sagt att de passar alla.
De har bäst bett imho. De räcker inte längst och även om de är i sammanhanget "billiga" så blir det nog kanske(?) inte en ekonomisk plusekvation när man mäter mot andra belägg. Men DS 3000 är inte långt efter och jag betalar lite extra för bra broms när jag kör bana som sammantaget ändå är ekonomiskt vansinne. ![]() Jag har testat i princip "allt", dock inte DS 3000 endurance. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Jag kör med både suffix R och suffix M och är supernöjd. Suffix E har aldrig varit ett alternativ för mig
(när t.o.m. tillverkaren varnar för att det är en kompromiss; 'då vill inte jag vara med). _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
Re:
Tack! beställning är lagd på R eller M iallafall inte E _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
![]() |
Racetech
![]() |
2476 besök totalt |