| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerens, E36 delar, r-däck m.m
|
1868 besök totalt |
|
"Uppdaterad med hjuldollys samt sålt galler och sålda däck." Ska flytta bilen och måste göra mig av med lite saker. 4 st Yokohama A048, 5-6 år gamla, håller en bandag eller två. SÅLDA
3 st Yokohama A048, 5-6 år gamla med lite mer mönster än ovanstående. SÅLDA
4 st Toyo R888 GG, ett par år gamla, håller några bandagar. SÅLDA
1 st frontplåt med hål för lyktrengöring, inkl. njurar, mauritiusblau. 200:-
1 st galler till eftermarknads M3-front, passar ev. original. SÅLT!
Värmereglage knappar i kolfiberlook. 50:-
Har även ett biltema motorstativ, 450kg. 350:- 2 st biltema hjuldollys, 450kg/st. 300:- Priserna är hämtpriser
_________________ Tobias Biörs BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!! |
||||||
|
Jag vill ha gallret. kan du skicka?.
Vi kan vara sugna på alla däck med så säg till om bokaren hoppar av. _________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||||||
|
Re:
Dom är i ok skick om man säger så, tog en bild extra på dom.
Det räcker väl med att det ser ut som kolfiber så går det fortare nädå, fick med dom när jag köpte nåt annat eller hur det var...
Gallret redan sålt, har inte hunnit uppdatera dessvärre. Svante är före på Toyo däcken, kanske Yokohama däcken är intressanta? _________________ Tobias Biörs BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!! |
||||||
|
Re:
[quote="Tobias B"]
Dom är i ok skick om man säger så, tog en bild extra på dom. Intresserad, pris? _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Re:
[quote="Abbe o"]
100:- + frakt ok? _________________ Tobias Biörs BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!! |
||||||
|
Re:
[quote="Tobias B"]
Skicka dina uppgifter! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1868 besök totalt |