Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1 besök senaste veckan (402 totalt) |
KÖPES: 2st däck i dim 205/40 R17
Skulle behöva två st däck i dim 205/40 R17, behöver absolut inte vara nya men iaf 3mm mönster så de räcker säsongen ut. Enbart kända/vettiga märken av intresse så skona mig gärna från LingLong, Sunny och liknande då de skall användas aktivt. Löser transport/frakt så spelar ingen större roll var de finns, men finns de i närheten av Göteborg så blir jag inte ledsen. Pris efter skick och modell såklart. Tel: 076-3355601 Mvh Fredrik _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
_________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
En kompis i Stenungsund skulle sälja 4 st nya Dunlop Sport 205/40-17 (vet inte om det var Maxx eller 9000). Jag kan höra om de finns kvar, han ville ha 3000:- för alla fyra...
![]() Säljer säkert parvis med. Edit: 2000:- var det visst! ![]() _________________ VW Golf Alltrack -20 |
Sugen
Oj! Kan man få ner däcken till Halmstad på något sätt vill jag gärna ha dem... Om inte trådskaparen hugger dem först ![]() Dessa: En kompis i Stenungsund skulle sälja 4 st nya Dunlop Sport 205/40-17 (vet inte om det var Maxx eller 9000). Jag kan höra om de finns kvar, han ville ha 3000:- för alla fyra... Han hade gett 5000:-. Säljer säkert parvis med. Edit: 2000:- var det visst! Mvh Emil , Halmstad _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
![]() |
KÖPES
![]() |
1 besök senaste veckan (402 totalt) |