Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 14524 besök totalt |
Ääähh...X3M's bilar är ju redan röda... ![]() Men det va liksom inte det som var dagens huvudproblem...mellan motorns bakkant och kardanens framkant finns INGENTING! ![]() Vi tror att svänghjulet tröttnade på att sitta kvar men det är inte helt lätt att säga då delarna är både små och många... _________________ Karl Brag |
||
Kanonfina bilder! ![]() Var det du som stod på läktaren längs med rakan, med en Sony kamera? Såg dig fota en hel del, men hade ingen aning om vem du var. _________________ /Anton Lillsund |
||
du ville ju inte berätta vad det var för adress ju ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Nej, det var inte jag, stod dock bredvid honom ett tag på förmiddagen, en lång och smal kille med en Canon kamera. Han hade visst köpt ny kamera så han fotade en hel del. |
||
![]() Jag kan tänka mig hur det gick till...finns bara ett sätt att kontra: fight fire with fire! ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
|
||
Inte ihopskruvad pga en underleverantörs (för oss dåligt tajmade) semester i Thailand.... _________________ ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 14524 besök totalt |